Friday, October 02, 2009

Hersft en Jools Holland.


Jools Holland.






Autumn pictures.

Redelijk goed geslapen maar naar spasmes in de ochtend stoorden me telkens als ik weer insliep.

Gisteren was een heldere warme zonnige zo warme dag, dat het raam wijd open de hele middag was.

Vind het vreeslijk dat ik vanochtend Richie stoorde, haat het, maar kan het niet verandern om het tegen te houden want het gebeurt dagelijks.

Het is onvrijwillig lawaai, vaak word ik ook wakker en aanvankelijk weet ik dan niet waarom ik wakker ben, dan hoor ik het mezelf is.

Bizar.

Ook bizar is hoe ik me in bed rond beweeg hoewel ik me helemaal niet kan bewegen dus niet alleen geluiden maar ook beweging.

Het is nu een ander soort leven, nu ga ik niet constant vergelijken met vroeger, moet mezelf constant eraan herinneren om in te blijven in het hier en nu in dit ogenblik.

Zeer grijs vandaag geen glimp van zon is zichtbaar, enkel een grijs deksel over de stad en geen geluid van vogels.

Zelfs de kleine vogels vliegen niet meer op en neer tussen de bomen en de vogel voeder buiten mijn slaapkamer raam, zij zijn opgehouden.

Zelfs Sapike en Marleen zijn vandaag liever in hun bed, wanneer zij gingen wandelen zouden ze naar buiten, anders blijven zijn in hun nesten.

Onze mooie naburige Willes kwam op bezoek om me met de post te helpen, zij was hier voor 3 uren wat zeer prettig was.

Vooral voor de honden die een mega wandeling kregen, eerst liepen zij naast de fiets tot het h Amsterdamse bos en toen gingen ze zwemmen en spelen met de bal.

Twee tevreden honden kwamen terug met Richie om 6 uur en na hun eten zijn zij teruggekeerd en dutten nu gelukkig rond ons in de slaapkamer.

Het is een leuk gezicht twee gelukkig honden te zien.

Richie haald me zo uit bed om me te douchen, zodat kan ik klaar ben om van de avond te genieten verheugt me op de bands en de zangers in het programma Later met Jools op BBC 2 TV.

Het weer is opnieuw veranderd vandaag, het is koeler, denk dat het dat was wat me zo vroeg vandaag wekte.







No comments: