Tuesday, October 20, 2009

Ik wil het liever zoveel mogelijk op mijn manier doen.












Isambard Kingdom Brunel


Redelijk goed geslapen vorige nacht, blij om Richie te zien opstaan, kon zo om THC vragen die me onmiddellijk weer liet slapen.

Had een paar uiterst vleiende e-mail onlangs, die mi mij vertellend dat ik een inspirerende leider van de MS gemeenschap was, en juist aan het eind van de mail, of zij mijn blog kon gebruiken om hun producten te adverteren.

Mijn reactie elke keer is nee, ik laat mijn blog niet door farma bedrijven of andere bedrijven laten gebruiken om hun producten te verkopen door zieken en gehandicapten.te manipuleren.

Houd niet van het idee van gebruikt worden door deze bedrijven voor hun marketing doeleinden en toegang te geven tot een onbeperkt aantal van bloggers e-mail adressen en andere details.

Databases kunnen zij voor grote winst verkopen, dit is hoezo ik de Farma bedrijven, stukken van zilver niet accepteer, maakt niet uit hoe vriendschappelijk en vleiend zij zijn.

Zij zijn knap in het vertellen van wat wij willen horen en elk van ons kan worden gekocht, ik was bijna door Wellsphere gekocht, tot ik me realiseerde dat blogs niet voor hen interessant waren, zij wilden enkel hun adressen.

Ik heb Motomed bepleit, aangezien het goed is voor benen en armen, het is briljant; het bevordert bloedsomloop en verhindert osteoporose.

Ik heb geen verhouding van welke aard met het bedrijf, behalve het kopen van Viva 2 in 2007 en elke dag het gebruiken van het en het vertellen aan mensen hoe goed het voor me is.

Ik waarde de vrijheid om mezelf uit te drukken hier op mijn blog, zo wie ik het wil, zonder het hebben van een paternalistisch verhouding met een ‘vriendelijke ‘ Farma bedrijf.

Door hun aard zijn deze bedrijven niet die ik steun, ik steun onderzoek via MS Verenigingen voor vordering van kennis van deze afschuwelijke ziekte MS, en niet voor winst.

Dit is mijn gevoel, geen dat ik aan anderen wil opleggen, noch wil ik ze kritiseren die verschillende meningen hebben.

No comments: