Tuesday, October 06, 2009

Regen en 21 Graden.









Goed geslapen tot de vroege uren en wekte toen gebaad in zweet, vremd aangezien het koud was.

Scheen opnieuw in slaap te vallen, en wekte opnieuw later, en mijn open ogen moest bijna pellen, zo waren zij samen geplakt.

Veel pijn, opnieuw weer, komt door de weers verandering, het is opeens weer 21 graden, zodat het vochtig en mild is.

Elke verandering in het weer heeft een effect op me, en iedereen met MS.

Het is zeer grijs en donker en de hele dag geregend, ik weet dat wij 4 verschillende seizoenen hebben, maar het moet zo abrupt veranderen.

Gisteren was de dag van de oude en niet zo oude post, vond het uiterst zwaar, werkelijk blij dat er een eind schijnt nu te komen.

Dit heeft me zulk een schok gegeven, een reusachtige hoofdpijn en misselijk gevoe ld, bleek dat ik teveel lucht binnen heb gehapt..

Schijnt te gebeuren dat wanneer je teveel lucht door j e mond opneemt kan het je ziek maken.

Dit word een kleine post voor vandaag en ga het rustig aandoen in de hoop dat mijn hoofdpijn en het zieke gevoel gaat spoedig weg gaat.


No comments: