Wednesday, October 14, 2009

Zonnig en Koud.


















Spike and Marleen en Ik.

De temperatuur daalt nu snel, vorge nacht kon ik alleen inslapen met mijn armen boven het dekbed, aangezien ik te warm was.

Vanochtend was het zo koud dat ik het dekbed tot boven mijn hoofd heb getrokken.

Wij hadden meteen de verwarming aan en opnieuw een uur geleden, de zon schijnt heel mooi wat aardig is.

Het maakt alles goed, nu het kouder is zijn er minder straat geluiden nu in de ochtenden, aangezien de strata arbeiders geen zin hebben om buiten op de bank in de kinder speelplaats voor koffie en praatjes samen te komen.

Komisch genoeg horen wij de man die de papier bakken op de speelplaats leegmaakt helemaal niet,of opeens doet hij het zeer stil of hij doet het niet meer omdat het koud is en niemand zit er.

Het is geen pret om rond 7.30 door iemand die schijnbaar metaal sloeg met een hamer gewekt te worden,zo klinkt het wanneer de papier bakken leeg gehaald worden.

Heb nog niets gehoord of het papierwerk nu eindelijk bij de gemeente ligt voor hun evaluatie.

Moet me op andere dingen concentreren aangezien ik er niets aan kan doen, zelfs mijn huis arts kan niets doen om deze situatie te versnellen.

Dit verbaasd me niet,aangezien dit zo vaak gebeurt, wanneer je hulp nodig hebt omdat je ziek en kwetsbaar bent en zich het niet zelf kunt veroorloven riskeert je vaak deze onachtzame behandeling te krijgen.

Zo worden de arbeiders altijd behandeld, wat rijk is wanneer je bedenkt wie het daadwerkelijke werk doet.

Leven en laten leven is het beste, en de hoop hebben op een ware vooruitgang op alle gebiededen van het menselijke leven.

Voor een beter morgen voor ons allen, maar eerste zal ik genieten van wat vandaag te bieden heeft, zoals mooie zon en blauwe hemel.

No comments: