Wednesday, October 28, 2009

Slaap was moeilijk gistern nacht.

















Vorge nachtscheen was zo ontspannen maar slaap ontweek me.

Toen om 5.15 uur heb ik Richie voor een lorazepam gevraagd en dat scheen de truc te doen en ik sliep vrij snel tot ongeveer 12.30 toen ik opnieuw wakker was.

Ik kan het voelen dat ik een pil heb genomen; het maakt me lichtjes vermoeid dit is niet hoe ik gewoonlijk voel of hoe ik houd van te voelen.

Het is een soort belabberd gevoel alsof ik mijn lichaam hebt verhuurd en niet zeker geweestben dat de tijdelijke huurders schendden niet waren geweest waar zij niet zouden moeten komen.

Denk de opiaten je altijd dat gevoel dat je niet in controle ben,dat is waarom ik niet gewoonlijk van houd deze pillen te gebruiken.

Het was enkel omdat ik niet totaal zonder slaap wilde zijn, vooral aangezien ik voor de belangrijke afspraak morgen ontspannen moet zijn.

Kan zo één van die lorazepam vanavond nemen maar dan rechtsweg en niet wanneer de nacht bijna over is.

Geen wonder die ik vandaag zo belabberd heb gevoeld, aangezien ik niet sliep tot na 5 uur vanocthend.

De dag is helder geweest en zonnig, de blauwe hemel wordt nu een beetje bewolkt aangezien de middag hier eindigen, en het is nu 16.35.

Vandaar dat ik haat dat de tijd word veranderd, aangezien wij deze fijne herfst middagen en avonden niet volledig niet waarderen.

Dit is eind van de middag,de blauwe mezen hebben druk pinda's opgeslagen, en ook de parkieten waren hier.

Moet Richie ertoe brengen om de noten spoedig te vullen om de vogels goed te houden; zij vereisen het nu dat er minder insecten zijn.

Door de liefde om de vogels bij de vogel voeder te zien, realiseert ik me meer deze dagen hoeveel ik nog het mooie wild in Trinidad mis.

Had niet gerealiseerd dat er meer dan 30 species van hagedissen in Trinidad zijn en ook zo vele soorten kikkers waren.

Ook een verbazende hoeveelheid vogels een echte schat, gelukkig realiseerden Trinidad zich dat zij een goudmijn hadden, gelukig wordt nu de natuur in Trinidad nu beschermd.

Jammer dat zij niet op tijd de ocelot konden bewaren, nu zijn er geen wilde ocelotten de nu nog rond zwerven in Trinidad.

Hier is een link met het Asa Wright Centrum:

http://www.asawright.org/


Hier is een link met de wiki van Trinidad en Tobago

http://en.wikipedia.org/wiki/Natural_history_of_Trinidad_and_Tobago



No comments: