Thursday, October 08, 2009

Kan het bijna niet geloven.









Gareth en zijn uien en fotos van Wales.

Vorge nacht goed geslapen en heb het rustig aan gedaan vandaag, gisteren was het zeer goed te horen dat de wond was eindeli0jk geheild.

Kan het nog bijna niet geloven, moet het tegen mezelf telkens weer opnieuw zeggen ‘het is echt dicht’ en dan kan ik het bijna niet geloven.

Yippee de wond is dicht!

Bijna 14 later maanden, schijnt onwerkelijk te zijn nu het over is.

Zo blij dat ik de volledige omvang van de pijn niet voelde, Richie heeft me verteld dat de wond werkelijk afschuwelijk was.

Hij zei hij heeft gezegd dat het erg wijd en zo diep was, ben weer blij dat ik de foto’s niet wilde zien.

Het was al erg genoeg om in bed te moeten blijven 24/7 blijven en niet te zitten zelfs in bed op de lucht ruk matres.

Het voelen van de volledige pijn zou het totaal ondraaglijk hebben gemaakt.

Het is uiterst moeilijk geweest, Richie heeft het draagbaar gemaakt door voor mij zo zeer goed zorgen, wat het voor me makkelijker heeft maakte om het de hoofd te bieden.

Blij dat het over is, maar droevig toen ik hoorde dat de administratie nog niet is verzonden naar de Gemeente.

Het is nu drie weken dat de modellerings afspraak is geweest en wij hadden werkelijk gehoopt dat wij zouden horen deze week dat de Summit de aanpassingen kon maken.

Heb geen idee wanneer wij het nu zullen horen, nog hoop ik dat het vóór het eind van de maand gebeurt.

Of ik na het concert in Melkweg zal kunnen gaan is voor nu nog een reusachtig vraagteken, aangezien ik moet beginnen langzaam te zitten.

Om te beginnen kan ik slechts voor een uur zitten en toen een week later voor twee uren en de derde week voor drie uren.

Wanneer ik de aangepaste stoel niet een week vóór het eind van de maand minstens heb, kan ik het vergeten om na het concert gaan op 21 november.

Ik heb ten minste drie weken nodig om mijn zit capaciteiten op te bouwen zodat ik door het concert kan zitten.

Ga mijn best doen om kalm te blijven, zal proberen om door deze laatste weken zo goed mogelijk te komen..

De vriendschap en de steun van al mijn vrienden hebben me door deze uiterst benarde tijd geholpen.

Dank aan iedereen wie mij heeft gesteund.

No comments: