Saturday, October 17, 2009

Wie weet is alles nu mogelijk.













Berkshire, England.

Vrij verbazend hoe de dingen zo snel kunnen veranderen, afgelopen week was ik een beetje down doordat het papierwerk nog niet gestuurd was aan de gemeente.

Kon niet zo goed begrijpen hoe drie weken later, de drie mensen die hier op 17 september waren geweest, nog niet ervoor hadden gezorgd hun documenten tijdig op te sturen.

Dacht echt ik was in een slechte droom terecht gekomen, op 17 september hadden zij mij en Richie verzekerd dat het gehele proces zo snel mogelijk zou gaan.

En hier was het drie later weken en in plaats van goed nieuws, was het geen nieuws.

Één week later en het is opnieuw anders, dit keer is het goed nieuws, was meteen opgewekt toen ik hoorde dat op 29 Oktober, ik de kuip op mijn elektrische stoel gemonteerd krijg.

Na het telefoon gesprek, spraken wij er de hele middag over.

Wat grapig was, is dat ik dacht dat de afspraak was voor 29 november, wat nog veel te lang wachthen is, en was erg blij toen Michelle nogmaals 29 ooktober om 3 uur zei.

Wat een opluchting.

Dat heeft alles zeer goed gemaakt, en de oude nieuws over het trage papierwerk doet er nu niet meer toe.

29 Oktober is dus de grote dag, jammer dat het reeds zo koud is, het zal me niet van uitgaan tegenhouden.

Ga nu warme kleren bestellen, yippee wat heb ik toch een zeer plezierige taak om warme kleren te organiseren en om straks uit te gaan.

Vandaag schijnt de zon en de hemel is blauw, helaas geen open raam meer, aangezien het te koud is.

Veronderstel dat de blauwe hemel en de zonneschijn is een grote teken, dat het inderdaad zeer koud is v andaag.

Ben benieuwd of de laatste groene aardbeien rijpen, wie weet is alles nu mogelijk.

Dat is een goed gevoel te hebben, en dat zal ik vandaag mee nemen.

Fijn dag iedereen.

No comments: