Wednesday, April 07, 2010

Genieten van het Moment.











Australian Art


Weer een mooie zonnige dag met blauwe hemel, het beginnt nu bewolkt te worden en de zon is niet zo sterk.

Het is een goede dag, had een aardige douche, dit is de moeite waard om te melden omdat douchen zelden plezierig is deze dagen.

Wat betreft mijn huid voelt zoveel niet lekker, elkee aanraking kan pijnlijk zijn en is ook meestal zo..

Richie kan mijn handen zachtjes houden en heel soms kan ik het prettig vinden, maar gewoonlijk voelt het als een elektrische schok.

De douche kan nu en dan goed voelen, meestal s het iets dat ik moet verdragen, mijn evaring is dat elke waterstraal voelt als een naald.

De zachtste en warmste handdoeken voelt als koude puim steen en is zeer onplezierig, en alle temperatuur veranderingen zijn onplezierig.

Ik voel de kamertemperatuur pas wanneer het zo heet is dat Richie en de honden bijna smelten pas dan zal ik vragen of de verwarming aan is..

Vandaag voelde het water prettig en zelfs de handdoeken waren goed, meestal zijn zij te hard en koud. zoals zij vaak zijn.

Nadat Richie mij af droogte en aankleed, heeft hij mij geplaatst voor de Motomed.

Toen hij me mijn vruchten shake brachte (banaan/dadels/sinaasappel) vertelde mij Richie dat hij dacht dat de huid totaal was gehield.

Jammer dat Ton toch niet deze week kon komen, geen probleem nog een week te wachten tot Ton dit kan bevestigen volgende week woensdag
.
Kan niet wachten om te horen wat Ton zegt; denk dat het geen slecht idee is voor mij om tot volgende week te moeten wachten.

Geeft de huid extra tijd om dikker te worden voor dat ik weer begin te zitten in mijn elektrische rolstoel.

Vind het een grappige idee dat ik weer kan zitting en heb al prettige fantasieën over wat ik wil doen en waar ik natoe wil..

Onze vriend Lin, van de British General Stores

http://www.britishstore.nl/

http://uniekewinkeltjes.com/143/british-general-stores-engelse-comfort-food-in-amsterdam

zij wil mij heel graag uit eten nemen na een restaurent van een kennis van haar Planet Rose


http://www.planetrose.info/



Een andere vriendin, Marianne wil mij weer mee nemen na de Tien Cate markt, onze lokale markt, ik verheug mij.

Cecile een andere vriend wil een barbecue in de zomer in de openlucht organiseren, ik wil een picknick op de straat voor onze gebouw organiseren, zou aardig zijn dit in Juni te doen.

Mijn fantasie is opnieuw mobiel zijn en mij rond bewegen en na buiten gaan wanneer ik maar wil.

Het idee dat ik na zo lange tijd opnieuw mag en kan zitten en uitgaan is briljant, het is een uitstekende pespectief.

Fijne dagen komen nu spoedig aan, ik geniet nu van het ogenblik.

No comments: