Friday, April 23, 2010

Wat Een Nacht!











Californian Kunst

Had een drukke middag gisteren, om 4.30 uur kwam Ruud van Summit om mijn rug leuning op de rolstoel aan te passen om mij de maximum steun te geven.

Ludwine, mijn Ergotherapeut kwam ook, haar taak was ervoor te zorgen dat alles goed ging en mijn adviseur van ARCA was ook daar.

Het was een zeer goede sessie, wij kregen een hoop gedaan, Ruud paste een paar dingen aan op de stoel, zoals waar de orthese mij in de oksels stak.

Werkelijk vermoeid na de afspraak die van 4.30 tot 6.30 uur was, het was een zeer lange afspraak maar goed, voelde mij daarna gelukkig.

Ik heb tot de tweede week in mei om rond te rijden en als er geen andere aanpassingen zijn en wanneer ik ook 4 uren zonder problemen kan zitten dan Ruud zal de rugleuning bekleden.

Hij maakte indruk op me door te vragen van welke kleur ik hield en toen ik rood zei, zei hij dat dit mogelijk was en hij wilde wast kleuren mee brengen naar de volgende afspraak.

Zo zal mijn zitting en rug leuning rood en zwart worden, mijn favoriete kleuren en toevallig is dat ook de kleuren van de vlag van Trinidad

Was een verrassing te weten dat mijn favoriete kleuren ook de kleuren van het mooie eiland is waar ik geboren was.

Na de vergadering kookte Richie voor ons een heerlijke maaltijden wat fijn was na een lange vermoeiende afspraak.

Het was een prettige avond, voor het eerst in lange tijd hebben wij samen thee gedronken en toen gingen wij uiteindelijk slapen.

Ondanks dat het laat werd konden wij zonder probleem slapen, tot ik heel plotseling wakker werd om 5.30 uur heet en zwetend, dacht eerst dat de temperatuur omhoog was gegaan.

Hoopte dat Richie alleen mijn dekbed moest vervangen met drie fleece dekens, helaas was het niet de verandering in temperatuur die me een problemen gaf.

Toen Richie begon om het dekbed weg te pakken, realiseerden wij ons allebei dat mijn catheter had gelekt en ik lag in een plas van urine.

Zo moest Richie me uit bed halen om 5.30 uur en na de badkamer nemen voor een douche, wat een afschuwelijke schok was voor ons allebei was.

Richie was als altijd een ster, net als ik was hij diep in slaap een minuut en plotseling wakker en moest mij verzorgen.

Het was een smerige schok om zo gewekt te worden als wij waren, rot om uit een diepe slaap zo ruw gewekt worden een minuut bloed heet en vervolgens nat en koud.

Richie was briljant, zelfs wanneer de katheter eruit geknalde heeft hij het snel weer geplaatst en meteen vlooide een grote hoeveelheid urine eruit.

Het was een grote opluchting en ik voelde mij onmiddellijk 100 keer beter.

Geen wonder die ik mij zo slecht voelde toen ik ontwaakte, het verklaarde waarom ik gehijgd had en zulk dergelijke druk op mijn lagere buik had gevoeld.
.
Richie was zeer goed, hij zorgde ervoor dat de badkamer warm was en heeft mij gewassen en afgedroogd en weer aan gekleed.

Dan deed hij mij een uur later terug in bed en haalde een zak THC en wij gingn weer allebjei slapen om 6.30 uur.

Nadat ik dit op mijn blog zet zal ik opnieuw langs gaan bij de blog van Steve The Wheel of Fortuna, en kijken hoe het gaat.

Toen ik vanmiddag de blog bezocht las ik de post van Steve genoemd ‘’The Laatste Phase ‘’ schijnt dat BobRobert nu „terminal delirium' ervaart.

Aub ga even langs en laat een steunende commentaren voor Steve.


http://spinfortunaswheel.blogspot.com/


No comments: