Saturday, April 17, 2010

Fijne Zaterdag.











Welsh Kunst.

Het is een glorierijke zonnige dag hier in Amsterdam geweest, voelde mij zeer warm toen ik wakker werd

So warm dat mijn eerste gedachte was dat de catheter opnieuw was geblokkeerd, maar Richie stelde me gauw gerust dat alles goed uitzag en het was het weer en niet ik die warm was.

De temperatuur is werkelijk nu beter, hoop dat het niet te snel te heet wordt, aangezien er niets slechter is dan een plotselinge reusachtige veranderingen in de temperatuur met MS.

Denk dat wij een betere ventilator moeten kopen zodat wanneer het zo heet wordt zoals het vorig jaar dan kunnen wij koel blijven; kwam vorig jaar echt te weten dat de ventilatie een grote prioriteit voor mij is.

Had gemerkt dat ik zowel opgewekt als vrij ongerust was toen ik woensdag hoorde dat ik opnieuw mocht zitten.

Na mijn douche vanochtend heb ik voor de tweede keer in de rolstoel gezeten wat mij erg goed beviel, het was het anticiperen van opnieuw zitten dat mij ongerust maakte en niet de gebeurtenis zelf.

Zitten in mijn rolstoel om de Motomed te gebruiken was veel beter dan zitten in de douche stoel die me geen steun geeft.

Richie probeert om dit beter voor mij te maken door een hoofdkussen tussen mij en die arm leunen van de stoel te propen.

De rolstoel is beter voor me aangezien de rug is gemoduleerd om mij de steun te geven die ik nodig heb

Geniet zelfs meer nu dan in oktober van het zitten, veronderstel dat die extra 3 maanden in bed vanaf januari, mij meer zin gegeven hadden.

Ik heb weer een e-mail verzond aan Online en weer met een overzicht van alle betalingen die ik sinds het begin van het jaar heb gemaakt.

Zij zeggen dat zij elke maand een poging te doen om het abonnement geld te innen van de rekening van Richie, dit is bizar aangezien zij geen stuiver ooit hebben gehad van zij rekening omdat ik het altijd betaal van mijn rekening

Was een fijne middag, begon vlak voor 21 uur pas te schrijven, na het genieten van al de voetbal in de middag op de tv.

Het is bijna het eind van het seizoen en alle spelen waren snel en goed.

Hoopte dat Manchester City hun grote rivalen Manchester United zou verslaan, het was een zeer goed wedstrijd, echt spannend.

In het laatste ogenblik won Paul Scholes het winnende doel voor Manchester United, hun supporters waren zeer gelukkig, terwijl de fans van M. City zeer ongelukkig keken.

Het was werkelijk een goede wedstrijd, erg fijn aangezien lokale Derbys vaak saai kunnen zijn, omdat een team neemt de bal in bezit en stopt effectief het spel
.
Fijne middg gehad vandag, lekker ontspannen, morgen zal het extra stress zijn wanneer mijn team, Arsenal speld.

Een goed moment nu om beelden te vinden en dit te posten vóór de voetbal in Match of the Day op BBC 2 TV, ik ga ervan genieten.

No comments: