Monday, April 26, 2010

Nieuwe Perspectiefen.














New Orleans Kunst.


Het is een goede middag geweest, ik zat voor een totaal van 3 uren en 45 minuten wat erg fijn was, voelde mij eeeeen beetje vermoeid toen Richie mij terug in bed deed vlak na 17.30.

Had een goede afspraak met mijn ergotherapeuten, mijn neueJohanneke en Ludwine die mij vanaf 2006 goed heb geholpen, Ludwine ging de rolstoel aanpassingen overdragen aan Johanneke.

Zij vertelde over de aanpassing en toonde Johanneke de recente veranderingen en de zaken die aandacht en misschien aanpassingen nodig hadden bij de volgende afspraak met Ruud van Summit.

Nadat zij weggingen kwam Mathilde voor mijn fysiotherapie sessie, het was goed om de oefeningen in de rolstoel te doen.

Daarna zat ik in de woonruimte met Richie en de honden die het ook leuk vonden dat ik er was.

Genot van kijken uit het raam na mensen op straat en gezellig samen zijn met Richie

Richie was ook blij, wij bespraken kleren voor buiten, Richie gaat en aantal van mijn jasjes aanpassen zodat zij gemakkelijker aan te doen zijn.

Wij hebben veel van mijn kleren bekeken en wij hebben die verwijderden die niet meer geschikt zijn.

Het was uiteindelijk een grote vulnis zak, welke Richie in de oude kleren container doen.

Goed om dit samen te doen vandaag, het heeft het mij een boost gegeven en mij meer zin om weer na buiten te gaan.

Mijn andere grote opwinding vandaag was dat ik voor het eerst sinds 19 Augustus 2008 de voordeur uit rolde en ben op de galerij geweest.

Voel mij nu zeer positief over na buiten gaan en over een leven buiten mijn bed.

Nu kan ik opnieuw mobiel zijn en nu kan ik planen maken die ik niet kon maken toen ik in bed lag, en mijn enig perspectief was het beste van het leven in bed te maken.

Goed dat het leven begint te verbeteren voor mij en Richie, wij verheugen ons nu op de zomer en dat ik met hem en de honden na buiten kan gaan.

Kan het bijna niet afwachten om naar de markt te gaan, zal briljant zijn, morgen zal ik voor het eerst keer weer om het blok met Richie en de honden gaan, wanneer zij van het laatse bezoek van Spike bij de orthopedische dierenarts terugkeren.

Deze Vrijdag zijn wij van plan om om naar het eind van de straat te gaan en Koninginnen Dag te zien.

Nadit ik dit op mijn blog zet ga ik op bezoek bij Steve’s blog The Wheel of Fortuna en laat een comment achter, ik hoop dat hij goed gesteund word in deze moeilijke dagen na de dood van zijn partner BobRobert.

http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

Ben dan van plan om het zeer gemakkelijk te nemen en van de avond met mijn schat Richie te genieten.


No comments: