Sunday, April 11, 2010

Einde goed alles goed.












Mongolian Kunst.


Deed mijn armen oefeningen zodra ik vanochtend wekte, dat was een goede zaak aangezien het de stijfheid en spanning uit mijn armen weg nemmt.

Maak het gemakkelijker om mijn armen te bewegen en mijn handen te gebruiken, Richie heeft mijn been oefeningen en been massage gedaan, die ook werkelijk helpen

Richie gaf me een goede douche en een voet en hand bad wat zeer prettig was, daarna deed ik mijn been oefeningen met de Motomed.

Een ontspannende dag gehad, en voor de verandering zonder mijn laptop voor mij op de bed tafel, wilde het vandaag gemakkelijk aan doen en voetbal met Richie zien.

Heb opnieuw geprobeerd om mijn tante Sigrid in Vancouver, Canada te telefoneren maar het was weer bezet net als de hele week.

Sigrid telefoneerde me vorige zondag en toen ik haar terug belde was zij bezet en haar telefoon was voor uren bezet die avond.

Dacht niets erg afgelopen zondag, lachte en dacht dat zij vrienden lang belde, maar toen zij constant de hele week niet te bereiken was aan de telefoon begon ik mij ongerust te maken.

Was erg bezorgd over mijn lieve tante, heb geen ander telefoon nummers van haar vrienden of buren die ik zou kunnen bellen.

Ik probeerde mijn andere tante in Spanje te bellen, maar haar telefoon is afgesneden snds zij in een verzorging huis zit.

Ben haar telefoon nummer onlangs kwijt geraakt, wilde vragen of zij een nummer had van Sigrid’s buren in Vancouver.

Ik vroeg Richie om een telefoon nummer te vinden waar ik om hulp kon vragen en hij vond de website en de telefoon en e-mailadres van de Koninklijke Canadese Bereden politie in Noord Vancouver.

Ik riep hen net iets meer dan 30 minuten geleden, sprak aan een zeer aardige vrouw die na mijn verhaal luisterde en het adres van mijn tante en mijn details en telefoon nummer nam.

Zij beloofde mij te bellen zodra iemand aan de flat was geweest van Sigrid, nu wacht ik om van hen te horen.

Hoop die zij mij zeer spoedig terug bellen want ik kan me niet op iets anders concentreren tot ik weet wat de situatie is.

Hoop dat een boze Sigrid mij belt en eist te weten waarom ik de politie na haar adres stuurde.

Werkelijk hoop snel iets te horen van mijn lieve en fijne tante Sigrid.

De telefoon ging en het was mijn tante en zij was zeer boos tot zij me liet verklaren hoezo ik dat deed.

En toen was alles goed, ook gaf zij mij de telefoon nummer van tante Herrad en het telefoon nummer van een buur vrow waar zij mee bevriend is.

Deze buurvrouw klinkt zeer aardig, zij bezoekt Sigrid vaak en brengt haar regelmatig lekker eten, fijn dat ik haar telefoon nummer heb en het is fijn te weten dat Sigrid iemand dichtbij haar heeft die om haar geeft.

Was een geruststelling om de stem van mijn Tante Sigrid te horen, voel mij nu veel gelukkiger, echt goed dat alles is goed afgelopen en tante Sigrid maankeerd niets.

Einde goed alles goed.

No comments: