Wednesday, April 28, 2010

Weer Een Drukke Middag.










New York Kunst.

Weer een bezige middag, nadat ik over een uur had gezeten moest ik naar bed voor een afspraak met mijn ergotherapeut Johanneke en Jenny, die in Revalidatie techniek bij het RCA werkt.

Jenny wilde zien wat mijn houding in bed is zodat zij lange steunende korrel kussens kan maken om mijn lichaam op één plek te houden.

Het kussen zal van onder mijn elleboog tot onder mijn knieën, dit houd ze in correcte stand en voorkomt destabiliseren.

Ook makt zij een eind blok voor tussen tussen mijn voeten en het voet einde, dit houd mijn voeten tegen om naar buiten te richten wat punt voet veroorzaakt.

Dit makt het dragen van schoenen moeilijke omdat de voeten uitglijden en dan zullen de voeten ook niet gemakkelijk om op de rolstoel voeten plank te plaatsen of te houden.

Jenny bracht ook iets anders mee, het was een eenvoudig apparaat dat rond de hand past met een vooruitstekend stuk met één van die rubber vinger top heeft die met pagina’s helpen overslaan.

Dit eenvoudige apparaat gaat het voor mij mogelijk maken om boeken opnieuw te lezen, dit is fijn dan heb ik genoeg boeken op onze boekenrekken die ik zou willen lezen.

Nadat zij gingen kwam Willes, onze buurvrouw naar boven om me te helpen de documenten te organiseren die na onze belastingsadviseur moeten gaan.

En zodra wij klaar waren kwam Marianne op bezoek en ook om te checken dat het kussen sloop dat zij aan het maken is ook goed zal passen.

Alvorens zij weg ging kwam Cecile voor de papieren om ze na Evert ted brengen.

Het was fijn dat alles goed verliep vandaag en wat goed was was dat ik een paar kledings stukken kon weg geven.

Het is goed om kleren zoals de turquoise broek en topje te recycleren zij waren perfect voor Marianne en de zwarte jurk en jasje waren uitstekend voor Cecile.

Nadat iedereen was gegaan ontdekte Richie dat de katheter iets uit positie was gekomen misschien toen Jenny mij optrok in het bed.

Wij moesten rechtswege naar de badkamers gaan zodat Richie mij schoon makt en Richie kon mijn catheter door spoelen om te controleren of het niet was geblokkeerd, het was in orde.

Terug in bed nu en verheug mij op de heerlijke lasagne die Richie gemaakt heeft en op het voetbalspel van Barcelona tegenover Inter Milaan zou goed moeten zijn.

Ga van vanavond zeer genieten.

No comments: