Sunday, April 04, 2010

Verse Limonade en Een Glimp Zonneschijn.











Africanse Kunst.

Zeer goed geslapen vorge nacht, en ik wekte aardig ontspannen met slechts een paar kleine been spasmses en mijn armen waren strak gevouwen.

Zij waren moeilijk om onder het dekbed eruit te krijgen en hen uit te rekken, was pijnlijk.

Moest mijn arm oefeningen doen zodat ik mijn armen en mijn handen kon uitrekken en kon bewegen alvorens ik hen kon gebruiken.

De zon kwa pas uit om 19 uur de hele dag is het donker geweest, wij hadden het licht aan vanaf dat Richie de gordijnen vanochtend opende.

Plotseling nu glanst de zon door de wolken, die dunner zijn geworden, mooi een laatste beetje zonneschijn voor dat het donker word..

Maakt me optimistisch dat het morgen beter weer word, misschien zal de zon de hele dag schijnen.

Richie heeft de WIFI op mijn laptop eindelijk actief gemaakt, wat erg fijn.

Nu hoeft Richie geen kabels door het huis te leggen en wanneer ik in mijn rolstoel weer kan zitten zal ik mijn laptop zonder netwerk kabel gebruiken.

Uitstekende en goede timing ook, weer iets van onze lijst van zaken die wij moeten doen.

Ik moet mijn inbox en sent box in mijn email programma opruimen, iets wat ik altijd uitstel maar tegen het eind van de avond zal het gedaan zijn.

De zonneschijn heeft me zulk een boost gegeven en ook de douche en het voet bad met Jasmijn olie en de pedicure daarna.

Zalig en daarna genoot ik van een glas heerlijke verse limonade die Richie net had gemaakt, hij gaat ook tamarinde roomijs maken.

Eerst gaan wij genieten van onzer diner van gevulde koolbladeren met linze, tomaten, spinazie en bloemkool met Parmezaanse kaas en smakelijke organische aardappels.

Ik zal van onze avond genieten.

No comments: