Friday, April 09, 2010

Zonnige Vrijdag.











Russian Art.


Twee vrienden Cecile en Anne kwamen langs, Anne bracht een aardige plant voor me, zeer lief van haar, ziet zeer aardig uit op mijn kleine bloemen tafel

Het was een zeer plezierig en fijn bezoek, om hen allebei hier te zien en hun nieuws te horen zij hebben witte wijn gedronken en genoten.

Allebei zagen zij zeer goed eruit en zij klonken goed, het was aardig om vrienden te zien.

Zij zijn zeer gelukkig dat ik binnenkort opnieuw kan beginnen te zitten, en nu het beter weer hier schijnt te zijn, is het de juiste tijd voor mij om opnieuw na buiten te gaan.

Het is al 8.20 uur en het is nog licht buiten, het is nu vrij donker hier binnen omdat de zon nog niet hoog genoeg is om deze kamer in zonlicht te baden, dat gebeurd in juni en juli en august.

Richie gaat om het blok met de honden daarna zal ik hem vragen om mijn lichaam weer recht te zetten omdat ik totaal schreef lag en mijn rug verdraaid is.

Spoedig heeft hij het gedaan en ik kan goed zitten zitten voor uren en ga zo van het heerlijke vis met patat diner genieten dat mijn schat Richie heeft gemaakt.

Ik ben van plan om van deze vrijdag avond grondig te genieten.


No comments: