Friday, April 16, 2010

Eerste keer weer in mijn Elro











Ierse Kunst.

De situatie met is Online is nog steeds niet opgelost maar ik ben hoopvol dat het maandag zal gebeuren.

Had een steunende e-mail van MSweb, een MSForum, die hier veel gebruikt is, zij zijn verbolgen en willen Online een boze mail sturen.

Had een drukke middag met een zeer goede vriendin, Anja, die mijn beste vriendin is hier, wij zagen elkaar in 1983 voor het eerst bij wederzijdse vrienden en in de krakers cafés en zijn in 1984 bevriend geraakt.

Anja had het genoegen om me te zien zitten in mijn elektrische rolstoel, vandaag was mijn eerste keer, omdat wij vergaten om de batterij voor gisteren te laden.

Wilde graag weer zitten maar ik was enigszins bezorgd over hoe het zou gaan, was een enorme opluchting geweest dat het zo goed ging vanmiddag.

Anja kwam vandaag om de belasting aangifte te organiseren, vergat wat een reusachtige werk het is, zij was de hele middag bezig geweest met het opzoeken van en vinden van documenten voor mij.

Anja begon toen zij om 14.30 uur aankwam en had alles bij elkaar om 16 uur, wij kletsten tijdens het proces maar om 17 uur moest zij na huis gaan, onderweg ging zij nog iets foto kopiëren en de kopieën in onze brievenbus doen en de origineel in de post.

Vrij vermoeiend vanmiddag maar het is allemaal gedaan en een andere vriendin zal het volgende week voor mij weg brengen nemen en een andere vriend is Belasting adviseur is, en hij doet onze belasting aangiften.

Nu heeft Anja al het papier werk bij elkaar heeft, kan ik alles op papier zetten wat wij terug vragen.

Zodra ik sommige feiten gecontroleerd heb zal ik onzer goed vriendin Cecile vragen om het weg te brengen.

Voel mij zeer goed over vandaag, het is werkelijk goed om deze dingen snel te dan zij over onze hoofden hangt.

Alles zit keurig in plastic folders klaar voor volgende week zodra ik de i's heb gestippeld en t's gekruist.

Ga nu genieten van de middags zon en hoe lekker stil het is zonder constante luchtverkeer.

Ga nu mooie beelden vinden en dit op mijn blog zetten en dan zal ik van de zon en van het quiz programma op BBC Radio 4 genieten.

No comments: