Thursday, April 29, 2010

Steun Netwerk Voor Steve.











Modern Art.



Het is opnieuw vandaag een zonnige dag en echt fijn dichtbij mijn bed de raam open is en het is een prettig gevoel om de buitenlucht te voelen.

Ben van plan om vanmiddag na mijn fysiotherapeut om 14.30 na buiten te gaan.

Voel mij meer ontspannen nu Spike het goed doet en de belastingaangifte is opgestuurd door onze vriendelijke belastingadviseur.

Voelt goed om het gedaan te krijgen en zonder teveel problemen of teveel spanning, typisch was het erger voor dan de daadwerkelijke gebeurtenis.

Zo typisch van mij om zoveel stress et maken alleen over het perspectief op iets, gisteren ,was zeer goed voor mij, alles ging verkeerd en iedereen was er niet wanneer ik hun had verwacht.

Ik ben bijna in paniek geraakt en probeerde te herorganiseren, maar in plaats daarvan besloot ik om alles zijn gangetje te laten gaan.

Dit was de beste idee, want alles ging goed en alles is gedaan en alles zonder stress.

Het was werkelijk prettig om te zien dat zelfs als het niet volgens de planningen gaat, kan het goed gang

Het is hart verwarmen te lezen over de steun en de liefde dat Steve van familie en vrienden krijgt
.
Op zaterdag is de Memorial voor BobRobert in Belcher waar zij een goed wake voor de geliefde partner van Steve zullen hebben.

Hoop dat wij allen Steve in deze moeilijke eerste weken van zijn rouw blijven steunen.

Wij moeten een netwerk van steun en vriendschap over de hele wereld bouwen voor Steve.

Aub bezoek Steve op zijn blog @ The Wheel Of Fortuna

http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

No comments: