Friday, April 30, 2010

Eerste Keer Weer Na Buiten Sinds August 2008.











Absurdist Art


Vandaag is Koningin ,Dag de officiële verjaardag van de Koningin een nationale feestdag die Meidag als officiële feestdag heeft vervangen.

Zielig voor de mensen die al op straat waren met hun spullen dat het afgelopen nacht zo een reusachtige onweersbui en regen de hele nacht dat de temperatuur van 23/25 gisteren na 15/16 graden vandaag is verlaagd.

Zelfs ben ik blij nu dat ik gisteren uitging, het briljant; het was warm genoeg voor mij om zonder een jasje uit te gaan enkel een hoodie over mijn twee t-shirts.

Na mijn fysiotherapie gingen Richie en ik naar buiten met onze twee zeer opgewekte honden, was leuk hun zo trots naast mijn rolstoel# lzien lopen.

Het voelde goed, het was werkelijk fijn toen ik uit het gebouw rolde en de warme wind voelde uitstekend en spreken met de eerste vreemde mensen op de straat sinds Augustus 2008 was prachtig.

Wij gingen naar het hondtoilet en terwijl zij daar bezig waren zat ik voor het eerst in de zonneschijn sinds 19 Augustus 2008.

Nadat de honden hun zaken hadden gedaan liepen wij langzaam terugde in de zonneschijn genietend dat wij samen buiten waren.

Richie vroeg mij of ik weer binnen wilde, ik genot zo van buiten zijn dat ik noch niet na binnen wilde. Gaan.

Zo stelde ik voor in plaats daarvan dat wij samen na de winkel gingen om onze boodschappen te doen bij de vriendschappelijke Turkse winkel van Bibi.

Wij waren daar net3 voor Bibbi,die kwam overnemen van haar broer, zij wasx

Erg blij om mij opnieuw te zien me na zo lang.

Het was mooi om over straat te rollen en mensen te begroeten die wij tegen kwamen.
.
Iedereen die wij ontmoeten waren vriendschappelijk en behulpzaam zodat il zonder problemen langs kon rollen.

Alles bij elkaar was het het briljante om na zo lang binnen te zijn geweest om opnieuw uit te gaan na 1 jaar en 8 maanden in bed.

Zeer was zeer gemakkelijk en natuurlijk gisteren gebeurde, had gedacht dat het moeilijker zou zijn, maar het was niet.

Ik rolde de deur uit en in de lift en door het hek en ik was uit op de straat zonder problemen.

Zelfs was de ongelijkheid van de stoop en straat was geen groot problemnen., ik genoot van buiten zijn.

Het was briljant en ik kan niet wachten om het weer opnieuw te doen, ik wil naar de markt met Richie deze zaterdag gaan en zal onze het boodschappen naar huis brengen hangend van de rug van mijn rolstoel.

In de opwinding van het uitgaan vergat Richie zijn camera helaas geen beelden van mij in de zon zittend.

Maar die zallen er spoedig zijn zodat iedereen kan zien hoe briljant het is dat mijn wereld opnieuw groter wordt.


Aub bezoek Steve, deze zaterdag is het Herdenking voor BobRobert in Belcher waar zij een goed wake word gehouden voor de net overleden partner van Steve.

Hoop dat wij allen Steve in deze moeilijke eerste weken van zijn rouw blijven steunen.

Belangrijk dat er een netwerk van steun en vriendschap voor Steve.

Bezoek The Wheel Of Fortuna


http://spinfortunaswheel.blogspot.com/

No comments: