Tuesday, April 06, 2010

Blauwe Hemel en Zonneschijn
















Het is de dag na Pasen en het weer is zeer goed, blauwe hemelen vandaag en zonneschijn en het wordt ook een beetje warmer. .

Genoeg om de raam open te hebben de hele dag, wat erg fijn is, wj moeten waarschijnlijk de klamboe beginnen te gebruiken over niet al te lange tijd.

Heb gisteren gedacht dat wij goed weer vandaag zouden kunnen krijgen en het is mooi weer voor april

Heb vandaag mijn nieuwe bril gekregen; het is een mooie bril, ik ga een foto hierop plaatsaen.

Vanmiddag kwam Willes boven om met mij de post te doen, dit duurde van 3.30 uur tot 5 uur en dan was het gedaan.
.
Ben nu vermoeid, dat was het anticiperen van de post, vreesde dat er afschuwelijke verrassingen waren zoals openstaande rekeningen om te betalen.

Briljant dat het nu gedaan is , fijn dat alles op geruimd is, e-mail, Internet favorieten en nu onze post en rekeningen.

Een goed begin aan de week en de maand, denkt dat ik voorgestelde vondsten en dit posten en ontspannen zal, aardig uit buiten het open venster op mooie zonneschijn te kijken.

Vanavond is het de Champion's League tussen Arsenaal en Barcelona; hoop werkelijk dat mijn team Arsenaal vanavond wint.

Kom op Arsenal!

No comments: