Thursday, April 15, 2010

Mooie Zonnige Dag













Tibetan Kunst.



Zeer zonnig weer vandaag buitengewoon mooi om hier in bed te zitten met het open raam.

Schitterende dag, nog beter gemaakt door het feit dat er geen vliegtuigen waren, elke dag werden wij om de paar minuten,soms voelt het als seconden over gevlogen.

Vaak is het druk, bijvoorbeeld bij het begin en het eind van de de zomer vakantie, en worden wij soms zeer vroeg wakker gemaakt door mensen die hun koffers op wielen achter hen lopen te trekken.

Vrij verbazend geen vliegtuigen vandaag, hoorde een leuk verhaal op de BBC radio van iemand die woont vlak bij Heathrow luchthaven.

Hij wilde zijn genoegen vandaag delen, dat hij in zijn tuin voor de verandering kon zitten en kon genieten, zonder vliegtuigen die over zijn huis de hele dag vliegen tot laat nacht’s.

Het was een mooie vreedzame dag hier, met de straat geluiden de zachtjes door het open open raam kwamen, daar heb ik van genoten.

Nog steeds problemen met mijn Internet Provider Online de nog steeds niet willen geloven dat ik inderdaad heb betaald.

Heb een e-mail naar een paar consumenten programma's verzonden, na Kassa en Radar om hun hulp te vragen.

Toen ik mijn bank contacteerde zeiden zij dat als ik de betalingen kopieerde van mijn rekening en het opstuuren na Online zou het probleem worden opgelost.

Maar het is niet gebeurd en elke dag deze week ben ik bezig met deze schijnbaar eeuwig durende saga.

Online blijft spreken nog steeds over een achterstand in Maart en wil niet aanvaarden dat ik inderdaad heb betaald.

Ik heb een bericht via mijn online bank rekening naar mijn bank verzonden, vragend om mij een officieel bewijs van betaling op te sturen.

Hoop dat dit werkt en dit probleem zeer spoedig word opgelost, zodat ik opnieuw kan genieten van van mijn leven zonder dit soort van onnodige spanning.

No comments: