Tuesday, April 20, 2010

Steun en Vriendschap en Liefde om Steve en BobRobert Blijven Weven.












Amerikaanse Kunst

De laatste dagen zijn in het teken van Steve en BR en het bezoeken van hun blog The Wheel of Fortuna om te lezen wat in Austin, Texas gebeurt,

Het was een vreselijke schok om Steve’s post van vorige zaterdag te lezen en te begrijpen wat gebeurd.

Het is vreemd hoe moeilijk het soms is om dingen goed te begrijpen, je wilt het niet weten alhoewel jij de feiten voor je hebt.

Dat is wat het voor me is geweest, raar aangezien ik de post van Steve op zaterdag las maar op de een of andere manier was het niet echt tot mij door gedrongen.

Tot maandag, en dan begon ik het pas werkelijk volledig te begrijpen.

Weet zeker dat ik het eerder had begrepen, maar ik wilde het ergens niet begrijpen, grappig hoe het werkt, veronderstellen dat het te dicht bij was en te pijnlijk.

Dat is precies waarom het zo belangrijk is om hen zo veel steun via het blog gebied zoals mogelijk te geven.

Moet voor Steve zo moeilijk zijn om zijn lieve schat BobRobert zo te zien en te weten dat dit waarschijnlijk zijn laatste dagen zijn.

Heb The Wheel of Fortuna meerdere keren vandaag bezocht en ben blij geweest om een nieuwe post van Steve te lezen, het is fijn dat hij de tijd vond om dit te doen
.
Het was goed om te lezen dat Steve en BobRobert veel familie en dichte vrienden bij hun in het Hospice hebben.

Goed dat zij veel liefde en steun in deze zeer moeilijke tijd hebben en dat wij allen daar zijn voor hun.

Was briljant om alle commentaren te lezen van andere bloggers op The Wheel of Fortuna, werkelijk goed dat wij allemaal steun kunnen geven.

Hoop dat ieder zoveel mogelijk hun blog blijft bezoeken, zodat wij dit weefsel van steun en vriendschap en liefde om Steve en BobRobert blijven weven.

No comments: