Monday, April 12, 2010

Prachtige Zonnige Dag












Indianse Kunst.

Het is vandaag een prachtige zonnige dag in tegenstelling tot gisteren nacht waar het een koude nacht was geworden.

Het dekbad was desondanks dat het koud was niet nodig want ik was ineens heel heet en kleverig 3 dunne fleece dekens waren meer dan genoeg.

Vandaag denk ik dat ik voor het slapen ga antibiotica wil slikken voor een verdachte blaas ontsteking omdat Richie zegt dat mijn urine niet klaar uitzag vanocthend.

Wij gaan dit meteen aanpakken, aangezien ik geen blaas ontsteking in mijn leven wil, dit verklaart de schommeling gisteren en vandaag in mijn lichaam temperatuur.

Vanmiddag heb ik het koud de hele tijd, en Richie heeft het tegenover gestelde en het weer is helder en de hele dag zonnig geweest, dit is een bevestiging denk ik dat ik een ontsteking heb.

Als ik de antibiotica niet snel neem, wordt de katheter misschien geblokkeerd en kan de katheter eruit vallen, en wanneer Richie mijn leggings uit trekt kan het ook dan uitvallen.

Deze situatie is zo gevoelig, verwacht constant dat iets naar gaat gebeuren, en niet iets prettig, zodra de MS een plateau heeft bereikt gaat iets anders gebeuren om dingen weer te veranderen

Vandaag ben ik de hele dag bezig geweest met onzer internet provider, Online zegd dat ik niet voor maart heb betaald of was het april, ik heb een overzicht van mijn betalingen aan hun per e-mail verstuurd.

Zij hebben mij een betaalings schema gestuurd van mijn zogenaamde betalingen, die geen gelijkenis toonden met mijn betalingen.

Het probleem is zij schijnen mijn betalings overzicht niet te hebben bekeken, zijn schijnen enkel hun tekst te hebben, dat zegt datb ik hen één of twee maanden verschuldigd ben en zij mijn bewijs negeren dat ik wel heb betaald.

Als het werkelijk zo was dat ik hen vanaf aart verschuldigd ben geweest, dan zouden zij me zeker meteen geen internet toegang hebben geven.

Heb de hele middag met Online e-maild en mijn bank opgebeld die meteen bevestigd heb dat ik Online op 8 maart en 5 april heb betaald en er was geen geld terug geboekt.

Het ziet eruit dat ik moet hen 29, 50 Euro betalen, dat ik hen niet verschuldigd ben, deze situatie haat ik maar er is geen echte communicatie met hen mogelijk.

Ik krijg continu de zelfde antwoord de hele dag en zij schenen mijn overzicht van wat ik werkelijk heb betaald te negeren.

Ga nu dit posten en ontspannen en genieten van vanavond.

No comments: