Saturday, April 03, 2010

Dr. Who voor Paas Weekend.











Moderne Franse Kunst.

Ontwaakte vandaag te bewolkte grijze hemelen en regen, het werd slechter voor Richie en de honden toen zij om het blok voor hun ochtend gang gingen.

Het begon zwaar te regenen toenzij bijna thuis waren; denk zij allen gelukkig waren dat zij weer huis waren.

Gelukkig gebeurde niets dramatisch vandaag toen Richie me uit bed haalde, hij heeft mij ewassen ook spoelde hij de katheter zak met een zoute oplossing.

Hij doet dit één keer in de week wanneer hij de zak vervangt en daarna en heeft hij mij nieuw en fris aangekleed.

Na de Motomed oefeningen heeft Richie mij in bed terug gezet, wij genoten van een brunch die goed was, en toen wilde ik mijn post lezen maar had een probleem om verbonden te worden

Afschuwelijk situatie, heb de laptop opnieuw helaas werkt dit vniet, heb het nog eens gedaan weer zonder een sucesvol resultaat.

Richie moest uitgaan en boodschappen doen, ik kon enkel Free Cell spelen tot hij terug was.

Richie ging meteen kijken, hij deed wat diagnostiek taken en vond de oplossing voor mij.

Er was een moment waar het leek alsof het niet vandaag zou gebeuren.

Werkelijk briljant opnieuw online te zijn, heb mijn best gedaan om positief te blijven probeerde kalm en ontspannen te zijn.

Merkte dat ik begon minder ontspannen te zijn over de idee dat ik niet de internet radio kon luisteren of andere blogs bezoeken of de kranten lezen en deze post schrijven.

Ontspannen en geduldig wachten was o.k. met mij maar wil mezelf niet overlaten aan het lot dit wil ik liefst nooit ervaren.

Goed dat Richie ij kon helpen, ga dit nu op mijn blog zetten en daarna ga wij De nieuwe Dr. Who op BBC 2 kijken.

Kan nauwelijks wachten, zal zonder twijfel enorm genieten.



No comments: