Monday, April 05, 2010

Een Glimp van Zonneschijn














Zondag avond was prettig en ik sliep zeer snel wat briljant was, sliep diep tot middag vandaag.

De zon schijn even toen Richie de gordijnen opende maar er was geen blauwe hemel te zien, wel was de wolken dekking dunner en ik kon een beetje blauw zien.

Misschien is er blauwe hemelen en zonneschijn morgen voor het begin van de werk week, nooit mijn favoriet gebeuren toen ik nog werkte.

Ben gewekt door arm krampen, waar mijn armen over elkaar gevouwen zijn en vast geklemd zijn.

Tezelfdertijd had ik ook been spasmes, het best wat ik kon doen was meteen mijn arm oefeningen doen, probeer soms om het uit te stellen en probeer te ontspannend maar het is moeilijk om dit te doen.

Heel veel over MS gedacht en wat een vreeslijke ziekte waar niemand weet hoe of waarom het gebeurt.

Moet voor artsen moeilijk zijn om pijn te verhelpen, moet een groot probleem zijn om iets te geven wat kan helpen.

Pijn voor iemand met MS is het resultaat van vreemde zenuw signalen die niet werkelijk gebeuren.

De recente CCSVI behandelingen zijn zeer interessant, benieuwd hoe zo vele mensen geblokkeerde aders ontwikkelen, gebeurd dit wegens onzer dieet of gevolgen van hoe wij ons voedsel kweken.

Of kon het met verontreiniging worden verbonden, of met onser gebruik van fossiele brandstoffen, afschuwelijk idee dat MS het resultaat zouden kunnen zijn.

Blijkbaar zal MS ook meer in koudere klimaten voorkomen.

Hoop dat iemand alle variabelen samenbrengt en dit onderzoeken en misschien zou dit de onderzoekers de oorzaken van MS duidelijke maken en kunnen zij de oorzaak of de oorzaken van deze vreeslijke ziekte vinden.

Ok tot zoveer kon ik met deze gedachten gang, heb meer informatie nodig, moet op Internet kijken of er nieuwe ideen of theorieën zijn.

Ik ga nu ontspannen en genieten van vandaag, ben trots op mezelf dat ik mijn e-mail inbox en sent items heb opgeruimd en ook de velen oude favorieten in Firefox

Had veel teveel verbindingen bewaard en had een zeer lange lijst van links die nu niet meer zo interessant waren.

Ben blij dat ik zo goed heb opgeruimd, ik heb goed gewerkt ook al zeg ik dat zelf.

Het is een fijne dag vandaag heb er veel van genoten.

No comments: