Monday, April 19, 2010

Stuur Heel Veel Liefde en Steun Via de Blog Sfeer na Steve en Bob Robert











Texan Art.


Het nieuws over BobRobert heeft mij werkelijk een grote schok gegeven, kan het niet geloven dat op dit ogenblik deze prachtige mens uit het leven glijdt, was zeer verdreitig toen ik de post van Steve afgelopen zaterdag las.

Vandaag kon ik niets echt doen, werd afgeleid in mijn gedachten over die twee mooie vrienden in Texas

Op de een of andere manier had ik tot nu toe niet gehuild, maar nu wel toen ik net een paar vriendelijke commentaren las over mijn post over BobRobert gisteren.

En dat opende de sluisdeuren en ik huilde ongeveer 20 minuten alvorens ik erin kon slagen om te stoppen, kon mijn gezicht niet zelfs afdrogen.

Had meteen gepoogd om te stoppen maar elke keer dat ik mijn gezicht droogde begon ik weer te huilen.

En opnieuw en opnieuw, zelfs nog meer toen ik over Steve dacht, alleen, zonder zijn schat BR, hoop hij heeft een overvloed van liefde en steun rond hem.

De gedachte dat BobRobert in een kamer ligt dat gesponsord is door Willie Nelson is zeer bitterzoet, hoe mooi van Willie Nelson om een ruimte in het Hospice te sponsoren.

Wij zagen hem tweemaal hier in Amsterdam, de eerste keer was ik erin geslaagd om mij door een uitverkochte Paradiso te worstelen en tot het podium te komen, waar Willie Nelson zijn autograaf ondertekende.

Het was net een droom toen hij me opmerkte en na mij toe kwam, dit was mijn groot ogenblik om met hem te spreken.

Alle wat er uit bracht was `'I love you Willy' en hij glimlachte en zei dank je en ondertekende mijn Paradiso kaartje..

Op de een of andere manier is het lezen dat BobRobert in de in Willie Nelson ligt is troostend.

Zittend hier nu en kijk uit het venster, het is 20.30 uur en het daglicht verdwijnt geleidelijk weg.

Kan mijn schat horen in de keuken, door de geluiden en de heerlijke die in de slaapkamer komen weet ik dat Richie over een paar minuten hier is met een heerlijk boord eten.

Denk dat ik nu kan eten, ben niet van plan om veel te doen nadat ik dit post met de Texan kunst op mijn blog zet.

Hoop dat veel mensen Steve’s blog the Wheel of Fortuna zullen bezoeken en steunende berichten achter laten voor Steve.


http://spinfortunaswheel.blogspot.com/


Denk aan Steve en zijn schat BobRobert en stuur hun veel liefde over het blog sfeer.

















No comments: