Wednesday, April 14, 2010

Nog Steeds Catch 22 met Online Internet Provider, en Goed Nieuws.











Moroccan Art.


Ben opeens vanaf maandag verwikkeld in een e-mail verkeer met mijn Internet provider Online.

Die opeens zegt dat ik een achterstand heb voor moment, eerst was het april en nu maart.

Raar dat ik dit pas in april hoor en wat zeer raar is dat alles is betaald.

Ik kreeg al de hele week herhaaldelijk hun overzicht dat geen overeenkomsten heeft met min betalingen.

Zij bekjken mijn overzicht niet en blijven vast aan hun verhaal.

Heb nu weer een mail gestuurd en hoop dat dit nu eindelijk afgelopen is want het geeft mij enorme stress dat ik niet nodig heb de mail ook gestuurd na de volgende:

info@juridischsteunpunt.nl

ombudsman@volkskrant.nl

redactie@parool.nl

Heb ook een formulier bij AT5 en MSWEB en een mail na de MSVN, de landelijke MS organisatie.

Hoop dat het snel is afgelopen, vind het gek dat ik word geacht dubbel te betalen


TAV Manager van Online Klantensercvice.

Hallo Online,

Bedankt voor uw mail, ben verbaasd weer en ander variatie van dit verhaal te horen.

Er was geen achterstand in maart, en voor wat, ik heb zoals je ziet in mijn overzicht betaald voor februari dus er kon geen achterstand zijn in maart.

Maart heb ik op 5 maart betaald en april op 8 april en gisteren heb ik al voor de zekerheid vooruit betaald voor mei.

Zoals ik al gisteren zei, de toegestuurde factuur verduidelijkt allen een ding voor mij en dat is dat het lijkt alsof er een dubbele administratie is voor mijn account.

In 2006 heb ik een machtigen afgeven op een ABNAMRO rekening wat nooit gelukt is, desondanks meerde pogingen, wij hebben toen 3 of 4 machtiging kaarten opgestuurd maar tevergeefs.

A.u.b stop met de incasso pogingen op de ABNAMRO rekening want dit veroorzaakt slechts chaos.

Ik heb vanaf 2006 van mijn eigen rekening betaald bij Fortis Bank.

Hier is nog een een overzicht van mijn online banking dat bevestigd is door mijn bank Fortis, die zegd ik heb betaald en er is niets terug geboekt.




05/04/2010ORANGE BREEDBAND BV53.86.53.167- 28,00 EUR Valuta : 05/04/2010 AMSTERDAM W1805918 APRIL 2010



08/03/2010ORANGE BREEDBAND BV53.86.53.167- 28,00 EUR Valuta : 08/03/2010 W1809518 MAART2010



09/02/2010ORANGE BREEDBAND BV53.86.53.167- 28,00 EUR Valuta : 09/02/2010 ORANGE BREEDBAND BV 0538653167 W1805918 FEB2010 VIA ONLINE BANKIEREN



05/01/2010ORANGE BREEDBAND BV53.86.53.167- 28,00 EUR Valuta : 05/01/2010 W1805918 JANUARI2010



27/11/2009ORANGE BREEDBAND BV53.86.53.167- 25,00 EUR Valuta : 27/11/2009 W1805918 DEC 2009



04/11/2009ORANGE BREEDBAND BV53.86.53.167- 25,00 EUR Valuta : 04/11/2009 W1805918 NOVEMBER 2009


Het is raar dat uw zegd:



'' Naar aanleiding van onderstaand bericht hebben wij uw financiĆ«le gegevens nogmaals gecontroleerd. Hieruit blijkt dat u op 5 maart j.l. een bedrag van €28.- heeft overgemaakt. Dit bedrag was echter ten compensatie van een openstaande factuur van maart. Het openstaande bedrag van €29,50 is dan ook de factuur van april.''

Ik heb in januari voor januari betaald en februari voor februari en in maart voor maart en april in april en nu in april ook voor mei om zeker te zijn dat ik deze situatie niet weer in mei krijg.

Wanneer ik in februari niet betaald had dan was het mij duidelijk dat ik een achterstand in maart heb maar dat is niet gebeurd en ik heb betaald op 5 maart.

Voor iemand zoals ik, die zo zwaar gehandicapt is, is deze situatie zeer stressvol en zeer onnodig.

Ik hoop dat er snel een conclusie komt en dat mijn betaalings overzicht word geaccepteerd.

Met vriendelijke groeten,
Herrad Ford

PS Wanneer uw mij een machtiging kaart toestuurt wil ik uw graag een machtiging geven voor maandelijks incasso van 28 euro voor ADSL en WIFI


----- Original Message -----

From: Online Klantenservice
To: Herradford
Sent: Wednesday, April 14, 2010 10:41 AM
Subject: Re: Hoop dat er snel een oplosing is voor deze Catch 22 situatie. Internet belangrijk voor mij als zwaar gehandicapte Vrouw (KMM2110119I9197L0KM)


Geachte mevrouw Ford,

Naar aanleiding van onderstaand bericht hebben wij uw financiĆ«le gegevens nogmaals gecontroleerd. Hieruit blijkt dat u op 5 maart j.l. een bedrag van €28.- heeft overgemaakt. Dit bedrag was echter ten compensatie van een openstaande factuur van maart. Het openstaande bedrag van €29,50 is dan ook de factuur van april. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om het bovenstaande bedrag van €29,50 zo spoedig mogelijk over te maken naar ons rekeningnummer. Wij hebben u een e-mail gestuurd waarmee u dit bedrag kan voldoen.

Tevens kunnen wij uw rekeningnummer aanpassen, zodat wij voortaan de incasso automatisch laten verlopen.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Online


En het gaat die hele week zo op en neer en er is geen moment waar zij echt kijken naar mijn overzicht.

Want daar zie je meteen dat het betaald is en er was niets onbetaald dat opeens in maart een achterestand kon zijn..

Hoop dat dit bijna afgelopen is wil mijn tijd beter besteden aan genieten van het goede weer.

En het feit dat mijn wond is eindelijk dicht en ik mag weer zitten vanaf morgen voor een half uur en de dag erop voor 1 1/2 uur yippeee.

Ga nu van de zon en lekker bluegrass muziek genieten.

2 comments:

azoyizes said...

Hello Herrad. Couldn't read your blog, wouldn't translate into English. I wanted to wish you a very good day, my friend. Love, Maryann

Herrad said...

Hi MaryAnn,
Nice to see your comment thanks for coming by.
If the translating tool does not work why don't you read my other blog accessdeniedlivingwithms
Have a good start to the week.
Love,
Herrad