Sunday, July 11, 2010

De Finale Nederland v Spanje.










Albert Savinio.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alberto_Savinio


Sliep ongelooflijk goed met de ventilator onder de klamboe had een ogenblik van paniek toen ik om 7.30 uur wekte en ontdekte dat ik nat was.

Dacht dat dit betekend dat de catheteruit was gekomen en ik in een plasje van urine lag, Richie kwam meteen en kijk of het urine was.

Gebleken dat het zweet was en niet urine nat was, wat een ernormev opluchting was voor ons allebei, Richie haalde mij een zak van THC damp.

En ik sliep opnieuw tot 11.30 wat prachtig was aangezien ik werkelijk veel slaap nodig had.

Er was een reusachtige onweersbui hier vorge nacht, dat begon met een beetje donder en een flits van bliksem en toen trok het weg uit de stad.

Wij dachten dat het weg was maar plotseling was het tedrug en het was een reusachtige onweersbui.

Het goot met regen en wij konden mensen horen die in paniek naar hun auto's probeerden te rennen om weg te komen.

Dacht werkelijk dat vandaag geen zonnige dag zou zijn, aangezien het gewoonlijk niet zo is na een onweersbui, maar voor een uitzondering is de zomer teruggekomen en het is opnieuw heet.

Blij dat het een hete dag is cvoor alle mensen die zich op vanavond en de finale tussen Nederland v Spanje verheugen.

Wens dat het koeler was zodat mijn dag beter zou kunnen zijn, omdat ik reeds door deze hitte kaput ben en het slechts 12 uur middag is.

26 C is goed voor mij, 27 is nog goed maar even wat boven is het afschuwelijk voor mij, en ik besteed mijn tijd in de rolstoel met het ventilator naast mij.

Blije dat ik erin ben geslaagd om dit nu te schrijven, omdat mijn vingers zijn nu zeer slap en moeilijk om te gebruiken.

Heb beelden gisteren nacht al gevonden en ga dit nu op mijn blog posten.

Hoop om van de dag te genieten zelfs wanneer ik te slap ben om om iets te doen, het is te heet voor mijn hand, het kan niet goed genoeg functioneren om de stoel te sturen.

Ondanks alle MS pijn en problemen ben ik gelukkig om hier te zijn met mijn schat Richie.


No comments: