Monday, July 12, 2010

Spanje Heeft De Wereld Beker Toernooi Gewonnen OLE OLE OLE.










]
Max Ernst.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Max_Ernst

Nederland verloor de Wereld Beker Toernooi met 1-0 aan Spanje, 200 + buren waren op de straat waren om van het spel te genieten.

Zij maakten heel wat lawaai met hun vuvuzelas; maar waren erg zeer stil in de eerste helft toen Spanje het spel controleerde.

Nederland kon de bal niet krijgen en toen zij het hadden gaven zij het opnieuw weg.

Spanje speelde goede voetbal terwijl Nederland grotendeels aggressieve tackles uit voerde

Echte jammer, hoopte zo dat zij goed als groep speelden en goede vloeiende voetbal zouden spelen.

In plaats van voetbal spelen,, was het als een strijd met Nederlandse spelers die slechts één tactiek hadden en dat was aggressieve tackles.

Één speler kreeg een rode kaart, maar er waren twee anderen die ook weg gestuurd zouden zijn , zij hadden het geluk om in het spel te blijven.

Terwijl Spanje van hun overwinning geniet, hoop ik dat het team van Nederland hun prestaties vorige nacht goed bekijkt.

Wat zij nodig hebben nu is het spelen van mooie voetbal met talent en verbeelding zoals zij het wel kunnen.

Na de nederlaag ging het feest op straat werkelijk los tot 2 uur, het was tot 4 uur geweest als zij hadden gewonnen.

Vandaag is het grijs en donker en er is een stortbui geweest en geen zon nu, maar het is nog vrij warm.

Ben benieuwd of dit het einde van de zomer is net als in 2000 toen Nederland het Europese Kampioenschap aan Frankrijk verloor en het was toen het abrupt einde van een glorierijke zomer

Heb Richie gevraagd om de ventilator af te zetten zodat ik kon controleren of het vandaag koeler was en het was ietsje kouder.

Ik hoop dat het vandaag een makkelijke dag voor mij is, omdat ik vorige week veel last had van de hitte.

Vooral donderdag en vrijdag waren zeer benauwde dagen, Richie moest elke nacht mijn doorweekte t-shirt uit trekken.

Dan sponste hij me af en droog mij en deed mij een schone t-shirt aan dat goed voelde.’

Ondanks de grijze hemel is het een prettige dag, aardig om een dag te hebben waar ik mij niet te slap voel om te schrijven zoals in de extreme hitte.

Mooi om niet in zweet opgelost te worden zoals deze afgelopen week, voel mij veel beter vandaag en mijn wijsvinger werkt een beetje.

Het heeft opnieuw geregend, een stortbui en nu is er een mooie wind dat een prettige verandering is.

No comments: