Tuesday, July 20, 2010

Optimistisch Blijven.






Ik sliep vorige nacht ondanks dat ik vaak wekte door de hele nacht, ben blij dat ik elke keer weer in kon slapen .

Heb veel gedroomd maar telkens als ik opnieuw insliep, wat een reusachtige bonus was, wenste ik dat ik mijn droom kon hervatten, helaas kon ik dat niet.

Kan mij niet aan geen van mijn dromen herinneren, slechte kleine fragmenten van verscheidene dromen,

Maar helaas de laatste keer dat ik wakker werd was mijn pijn te veel en ik kon niet meer terug in slaap vallen.

Heb geprobeerde om mijn arm spieren te spannen en te ontspannen, het enige probleem met dit is dat mij armen dan strak van de pijn worden.

Heb veel pijn vandaag dat draaglijker is nu ik veel THC heb gehad en afgeleid ben door de bezigheden van overdag.

Ik zit nu met mijn laptop voor mij, nadat ik mijn arm oefeningen heb gedaan en Richie heeft mijn been massage enbeen oefeningen gedaan.

Na dat ik mijn baclofen had geslikt was ik klaar om de dag te beginnen, reeds is het heet en kleverig.

Richie maakt op dit moment het huis schoon gevolgd door een grommende Marleen, zij heeft een reusachtig wantrouwen van de stofzuiger en ziet het als haar taak om de stofzuiger aan te vallen.

Wanneer Richie het gedaan heeft zal hij mij uit bed halen en onder de douche doen en daarna ga ik mijn been oefeningen met de Motomed doen.

Zitten in de douch stoel is niet comfortabel aangezien het mij niet de steun geeft dat de elektrische rolstoel mij geeft.

Mis dat ik niet kan zitten in de rolstoel, mis het werkelijk ook omdat het schijnt mij te helpen beter in bed daarna te zitten.

Ton zal hier zijn morgen ochtend om 11.30 om mijn billen te bekijken en de omvang van de schade aan de huid te beoordelen.

Heb gemengd gevoelens over dat Ton morgen komt, enerzijds ben ik blij voor zijn kennis, raad en steun.

Maar anderzijds wens ik dat dit niet noodzakelijk was, het is niet zeer prettig om mijn billen elke week geïnspecteerde te hebben, heb genoten van geen bezoeken van Ton sinds 3 Juni.

Hoop dat deze recentste tegenslag spoedig zal geheeld worden en ik kan weer opnieuw zitten, ook hebben wij ontdekt dat ik een blaas ontsteking had die spasmes veroorzaakten.

Zal mijn best doen om optimistisch te blijven wat zwaar is maar ik zal mijn best doen.

No comments: