Friday, July 09, 2010

Te Heet Vandaag Voor Mijn MS.












Betsy Walton.

Vorige nacht was zeer heet, wat slaap moeilijk maakte, eerste kreeg ik extra THC van Richie uiteindelijk hielp dit niet en ik slikte de helft van een slaappil om 4 uur en toen sliep ik.

Het was vorige nacht enkel te heet , zeker heter dan de nacht ervoor waar ik zonder problemen sliep, grappig hoe er zulk een verschil kan zijn, vorige nacht was mijn slaap echt verstoord.

Ik was zeer ontvankelijk voor het idee van slaap, maar op de een of andere manier lukte het niet tot ik de slaap pil nam.

Nu is het bijna 11.30 uur en Richie haalt mij nu uit bed elk ogenblik zodat ik voor een bezoek van mijn ergotherapeut om 13 uur klaar ben.

Niet zeker waarom zij komt, ik heb een aantal zaken die ik met haar wil bespreken zoals hoezo mijn arm steunen nog niet aangepast zijn.

Toen Harm van Welzorg en Michelle van ARCA hier waren einde mei, om mijn stoel te meten voor de goede hoogte van mijn arm steun, ik dacht dat het in juni werd gedaan, maar het is nu juli en er is nog geen actie.

Als het niet voor Richie was, die makte mij arm steun met stukjes schuim, mijn schouders waren wegens gebrek aan steun zeer pijnlijk en ik kwam niet verder daan mijn woon kamer.

Nu dat Richie de arm steunen voor mij construeerde, nu kan ik de straat op zonder constante pijn en ik hoefde niet super langzaam te rijden

Toen wij de straat op gingen nadat Richie de arm steunen had gemaakt kon ik rond rollen zonder pijn en bij snelheid 3, in mijn elektrische rolstoel.

Het is vandaag zeer heet, zo heet dat ik slechts voor drie en een half uur kon zitten.

Dan vroeg ik Richie om mij terug in bed te zetten, de hitte heeft mij zeer slap gemaakt en ik kan mijn handen nauwelijks gebruiken.

Het is zeer moeilijk om de muis te gebruiken en te klikken, dat is hoezo ik Dragon gebruik om dit stuk te schrijven, hoop dat ik straks mijn wijs vinger kan gebruiken zodat ik beelden voor mijn blog kan vinden.

Vandaag is zeer frustrerend voor mij nu dat ik mijn wijs vinger niet kan gebruiken, dat is echt vreeslijk.

Zo gehandicapt te zijn is werkelijk shit en het heeft mij veel gekost om kalm te blijven en niet te huilen of vloeken want dat zal niet helpen, in feite zou het alles slechter maken.

Ik ga nu stopen en ik ga beelden vinden en proberen dit te posten en dan ontspannen en van de dag genieten.


Bosse, de zoon van onze vrieden Anja en Erik op guitaar

No comments: