Sunday, July 25, 2010

THC, Liefde En Optimisme Helpen Om van Vandaag Te GenietenV

















Ena Joyce (b.1926)
Ena Joyce studied at East Sydney Technical College alongside Margaret Olley, David Strachan and Margaret Cilento. At nineteen, she was the youngest recipient of the NSW Travelling scholarship with the work ‘Seated Nude’, going to London and Paris where she studied under Bernard Meninski. Influenced by Bonnard, Joyce is an intimist and a colourist, known for her domestic interiors, garden scenes and still lifes. These expressions of her private sphere demonstrate Joyce’s technical facility in oil, gouache and pastel. An artist of great versatility, Joyce’s oeuvre also includes landscapes, figure studies and portraits. Winner of the Portia Geach Memorial Prize in 1977, Ena Joyce is represented by the National Gallery of Australia, a number of state and regional galleries, as well as Artbank and other corporate and private collections.


Heb vorige nacht goed geslapen, er was gelukkig geen activiteit in de nacht of in de vroege ochtend bij de vuilnis containers om onze slaap te storen wat prachtig was.

Fijn om zonder constant geluid elke 10 minuten gewekt te worden zoals vrijdag nacht wat zo frustrerend was.

Telkens als ik op het punt stond om in slaap te vallen begon de lawaai weer bij de vuilnis containers.

Vorige nacht was zeer vreedzaam behalve een korte uitbarsting van honden geblaf en onze twee moesten antwoorden; gelukkig kon ik daarna opnieuw en zonder probleem slapen.

Ik ben altijd verbaasd dat ik zo goed slaap omdat ik elke ochtend met zoveel pijn wakker word, ben blij dat thc mij zo goed helpt tot ik wek, wanneer ik meer thc nodig heb om de dag het hoofd te bieden.

Heb Richie gevraagd meteen om mijn been oefeningen en massage te doen vóór zijn douche zodat ik snel kon zitten en niet langer op mijn rug te liggen.

Mijn laptop is een goede afleiding van pijn en mijn slecht functioneerde handen en mijn slechte romp houding.

Maakte een grote ontdekking dat ik plotseling dat ik de touch pad muis toch kan gebruiken, dit is briljant, goed om beide opties te hebben.

Door het het gebruik van de muis op de laptop of mijn draadloze muis kan ik in mijn toepassingen navigeren, dit was een belangrijke ontdekking voor mij.

Ik ga dit vandaag kort houden, en zodra ik dit heb gepost, ben ik van plan om van de dag met mijn schat Richie en onze twee honden te ontspannen en te genieten.

THC, liefde en optimisme zullen mij helpen om van vandaag te genieten.

No comments: