Saturday, July 24, 2010

Genieten Van De Dag Vandaag.










Betty Goodwin.

http://en.wikipedia.org/wiki/Betty_Goodwin


Heb slecht geslapen eerst was het mijn been spasmes dat mij heeft verhinderd om in slaap te vallen en toen de benen stil waren was er lawaai van buiten dat mij tegenhield.

Dit was dankzij een buurman over de weg, die begon rond 2 uur ochtends om spullen weg te gooien in de vuilnis container op straat, hij was zeer luid en het gebeurde om de 5 tot 10 minuten zodat ik niet in kon slapen.

Hij bleef dingen weg werpen en maakt luid de deksel van de container openen en dicht dit ging 2 uur door.

Vanochtend om 7 uur hervatte hij zijn activiteiten en in plaats van een aardig en vreedzaam begin van het weekend was het werkelijk lawaaierig.

Hij heeft dit voor de laatste twee nachten, gedaan, ik denk dat niemand hem uitschoold omdat hij zo duidelijk een verwarde man is, herinner mij dat hij altijd zeer gedeprimeerd rond liep.

Niet fijm om te denken dat hij misschien niemand heeft om hem te steunen, veronderstel dat er veel andere kwetsbare mensen zijn die ook geen steun hebben.

In het gebouw waar wij leven, zijn vijf van de woningen beschermd wonen; de mensen krijgen in theorie steun om hen toe te laten om onafhankelijk te leven.

In praktijk schijnt de steun die zij krijgen minimaal te zijn en schijnt geen huis bezoeken van hun begleiders te zijn.

Denk zij zullen allen Willes missen wanneer zij in 3 weken tijd verhuisd aangezien zij hen van echte praktische steun heeft voorzien.

Zij is daar voor hen geweest de laatste 3 jaar, het zal een grote klap zijn voor hen en niet alleen voor hen, ik weet dat ik haar zal missen als buurvrouw.

Nu zij haar scoot mobiel heeft zullen wij haar zeker vaak hier zien in de buurt dat echt van haar is.

Willes is de beste buur geweest die ik in Amsterdam heb gehad sinds Engeland.

Hoop dat ik vanacht ongestoord door mijn been spasmes en de buurman kan slapen.

Het is vandaag een zonnige dag geweest, warm met een af en toe een zeer koele wind en vele mooie parkieten die onze vogel voeder bezochten en mij zeer goed hebben onderhouden.

Ondanks ongemak en pijn heb ik genoten van vandaag, ik ben blij dat THC mijn pijn helpt en mij helpt om te ontspannen en genieten van mijn leven.

No comments: