Tuesday, July 27, 2010

De Enige Manier Voor Mij Te Zijn.
















Surrealist Art.
http://en.wikipedia.org/wiki/Surrealism



Dagelijks herhaal ik en bevestig ik opnieuw dat ik niet zal proberen om de toekomst te voorspellen, niet zal proberen om uit te werken wat daarna voor me komt.

Geen punt om het te doen dat zou en slecht gebruik van mijn tijd zijn, dit is iets waar ik dagelijkse aan moet denken.

Moet mijzelf vaak eraan herinneren aangezien het zo gemakkelijk is om beginnen te denken wat wanneer dit of dat zal gebeuren.

Misschien zou het mij teveel stress geven en dat is niet goed voor MS omdat het alles erger maakt.

Heb behoefte om dit dagelijks opnieuw te bevestigen dat ik mijn optimistische zelf zal blijven die van het leven ondanks of soms zelfs wegens deze afschuwelijke ziekte geniet.

Ik ben altijd een vrouw geweest die houdt van alles te genieten, altijd zoekend na een reden om een feest te hebben, ik houd van tijd door brengend met vrienden.

Het is zo Trini ondanks dat wij Trinidad hebben verlaten toen ik elf jaar oud was, ben ik nog zeer Trinidadian.

Heb opgemerkt toen ik er in 1997 was op bezoek in Trinidad hoeveel ik mij daar meteen thuis voelde, het was prachtig dat gevoel te hebben vooral aangezien wij in 1962 zijn weggegaan.

Vijfendertig jaar geleden maar mijn gevoel voor het mooie eiland was nog daar, het was een fijne ervaring.

Alle stukken vielen op hun plaats en bevestigde wie ik was en waar ik vandaar kwam.

De douaneambtenaar op Piarco Luchthaven toen ik over een onzichtbare koffer klaagde dat nog in Barbados was zei hij `' ‘’what took you so long coming home darling’’.

Op de hoogte te zijn van mijn wortels hielp mij om mezelf beter te begrijpen en verklaarde alles.

Het dagelijks opnieuw bevestigen van mijn intentie om mezelf te blijven en in het hier en nu is een goede zaak voor mij om te doen.

Het is in feite de enige manier voor mij te zijn.

No comments: