Thursday, July 22, 2010

Hete En Regenachtig Donderdag In Amsterdam..











Regenachtig in Amsterdam.



Heb goed geslapen tot ik in grote pijn in de vroege uren wekte en niet erin kon
slagen om weer te slapen tot Richie opstond en thc voor mij haalde.

Ben blij dat de thc mij hielp om vorige nacht te slapen ondanks de brandende pijn en het hielp mij ook om weer in te slapen.

Moet er niet aan denken hoe het zou zijn voor mij wanneer ik geen thc had, een vreeslijke gedachte.

Dan zou ik opiaten moeten gebruiken en heel veel pillen slikken met nare bijwerkingen om hetzelfde resultaat te hopen te bereiken dat thc mij nu geeft zonder negatieve effecten.

Met thc heb ik geen bijwerkingen dat de opiaten mij zouden geven, en ik hoef geen
andere pillen te slikken om hun gevolgen tegen te gaan.

Wil zo graag in de rolstoel zitten omdat het beter is voor mij daan de douche stoel waar ik niet zo goed gesteund ben, maar moet wachten tot de huid goed gehield is en Ton zegd het kan weer.

Ik mis zitten heb veel rug pijn van al het liggen sinds 2008, in het context van de laatste 2 jaren zullen deze paar weken niets zijn.

Maar dit schijnt niet zo te werken aangezien ik zo veel meer pijn deze laatste week ervaar omdat ik geen onderbreking van het bed voor zelfs een paar uren kan krijgen.

Ben verbaasd over het effect van een week al op mij, wilde bijna weer een slaap pil nemen
Omdat ik vreesde anders dat ik mijzelf wakker zou houden door nare gedachten

Teveel gedachten ruïneren vaak mijn slaap en ik weet gelijk dat slaap zal mij niet lukken wanneer ik niet onmiddellijk stop ermee.

Op de een of andere manier erin geslaagd om niet te beginnen te denken en ik sliep zeer snel voor dat ik het wist.

Marianne heeft opgebeld en vroeg of zij langs kon komen voor een kopje thee was goed om haar te zien.

Was fijn dat zij mij spontaan opbelde,voelt heerlijk gewoon zoals toen ik niet gehandicapt was en vrienden kwamen e ven langs.

Ik ga dit nu op mijn blog plaatsen,vind het een groot gemis dat ik geen beelden kan vinden en het was een groot deel van mijn dagelijkse blog.

Het was een grote schok toen ik een bericht kreeg dat ik over mijn quota was en geen beelden mocht plaatsten tenzij ik extra ruimte koop.

Helaas kan ik geen extra kan kopen omdat Blogger Pay Pal niet gebruikt en ik geen credit kaart heb.

Ik zal mijn best doen om een oplossing te bedenken ben zeker dat ik een oplossing zal vinden.

No comments: