Friday, July 02, 2010

Ben Nog Steeds Mezelf.










Neighbours Watching Netherlands.












Watching Netherlands v Brazil.

Wekte vandaag om 10 uur, wat zeer prettig was, ontdekte meteen dat het een uiterst hete dag was, was zeer vochtig en kleverig en bijna te moeilijk om te admen..

Na een paar minuten was ik opnieuw volledig bewust van de pijn, voelde alles zoals ik het elke ochtend voel.

Het is fijn om mijn schat Richie ochtends ta zien na mij toe lopen met een lieve glimlach op zijn gezicht, dat is mooi elke ochtend, vandaag was het nog beter dan gebruikelijk.

Richie is mijn schat, hij is mijn held, zorgt werkelijk goed voor mij, het is fijn om met zulke affectie en zorg te worden verzorgd.

Wat nog belangrijker is dat wij hebben zulk een goede tijd samen, samen lachen wij veel en de tijd gaat snel.

Later na mijn douch, heb ik in de woon kamer gezeten in mijn favoriete top, eerst wilde ik het niet aan doen.

Voel mij zo zelf bewust, vooral omdat mijn torso spieren met het liggen in bed sinds 2008 zo slap zijn geworden, en omdat mijn rug wervel zo vervormd is geworden.

Toen Richie begon foto's te nemen begon ik hen te censureren en begon voorstellen te maken wegens artistieke reden.

Foto's die het beste zouden realiseren van mij, toen ik het zei wist ik meteen dat censuur ook van mezelf niet ok was.

Heb Richie gevraagd om foto's van mij te nemen en van alles ook de katheter zak, de reden is dat ik mijn mening veranderde danj zij Richie.

Toen ik aanvankelijk .

Richie ging niet akkoord, hij wees mij erop dat ondanks mijn MS en mijn verdraaide rug, ik heb ook ruggengraat sclerose heb,dat ik nog steeds mooi was.

Heb erover na gedacht en heb meteen besloten dat ik mijn favoriete topje aan zou trekken, het voelde goed..

Richie heeft mij geholpen om te realiseren dat ik nog mijzelf ben, en niets kan mij dat ontnemen, zelfs deze vreeslijke ziekte niet..

En ik ga niet helpen door dingen te ontzeggen die me genoegen geven, nu levend hier en, middelen voor me dat ik van alles geniet ik kan genieten van.

No comments: