Sunday, July 18, 2010

Bezoek Van Een Goede Vriendin.


















Vladimir Kuch.



Een prachtig gesprek met Ionie en dynamisch en omvatte ook Richie.

Het opnieuw zien van Ionie was zeer goed, nee het was niet slechts goed, het was briljant,zoals onzer gesprek dat van één onderwerp na het andere sprong

Ionie bracht me wat mini komkommers, heerlijke paprika en watermeloen en twee mooie sjaals van haar winkel.

Wat en overvloed van fijne kadautjes van mijn prachtige vriendin Ionie, dij mij vertelde dat zij geen vrijgevig persoon was.

Ik maakte een niet overtuigd gezicht zodat zij kon zien dat ik het niet geloofde, liet mij denken aan mijn oom Abby.

Mijn oom vertelde mij ook altijd dat hij niet graag vrijgevig was, en ik moest nooit vergeten dat hij niet vrijgevig was.

‘’ Do not tell your auntie I gave you any money and never forget I am a mean Aberdonian, we are all mean there so never forget it.’’

Mijn tante drukte mij ook elk keer een paar dollars in mijn hand en ook zij vertelde mij ik zou niets zeggen mijn oom, en beiden lachten zij toen dit zeiden.

Hun huis was mijn favoriete plaats om te zijn, waar ik vrij kon spelen en mezelf zijn, ik wilde altijd bijn hun leven, zij waren strikt maar eerlijk en communiceerden altijd goed en ook makkelijk en lachten veel.

Zij, Ionie is één van de vrijgevigste vrouwen die ik ken, hoe typisch van haar om te beweren dat zij niet zo is.

Zij overtuigt me niet zij is erg aardig voor ieder, wat ik fijn vond was haar mooie kleren winkel bezoeken, wat altijd een traktatie voor mijn ogen bij het zien van de schitterende kleding die door Ionie worden de gecreëerd.

In de winkel ontwerp zij en maakt de kleren in de winkel, dat vind ik is iets speciaal om te zien hoe kleren gemaakt worden in de winkel.

Het is een beetje te vergelijken het genoegen dat men heeft als men ziet hoe pizza's in een Pizza oven worden gedaan of Indiase Nan brood worden geworpen in een Tandori oven.

Ik houd van het zien van het gehele proces en niet alleen het afgewerkte product, denk dat alle klanten van Ionie genieten ervan.

Ben blij toen een vriendin mij naar Shuga bracht en Ik heb kennis gemaakt met Ionie en haar mooie kleren, dat was in 1996.

De kleren die ik zag waren mooi en het stof was lekker en alles was er om lje goed te laten voelen.

Ionie koopt ook en aantal van wat zij in de winkel verkoopt, zoals shirts en hemdjes, zij zaggen goed uit, goede kleuren en materiaal, de shirts waren van de merk Body Touch..

Dat was waar ik enkelen van mijn favoriete hemdjes heb kocht, hemdjes die ik niet er vóór zou hebben gekocht.

Voor me was het een revelatie na binnen te gaan, in de tien jaar ervoor heb ik voornamelijk, jeans en de t-shirts gedragen en plotseling was dit prachtige de winkel op mijn straat vol van schitterende sexy kleren.

In Shuga maakt Ionie de ontwerpen en die kleding en koopt andere dingen wanneer zij de kwaliteit goed vind.

Ik vond het altijd plezierig om toe te zien hoe een jurk gemaakt werd en snel klaar was voor een koper.

Gisteren was het snel 18.30 en nog geen Ionie, was even bezorgd en teleurgesteld dacht zij kwam toch niet en opeens vlak voor 20.00 en bleef tot 22.00 de hele tijd zei zij dat zij zeer spoedig wegging.

Dit lukte niet omdat Ionie Richie vroeg hoe hij zijn banjos speelde, het resultaat was dat zij beide banjos speeden.

Toen Ionie zei dat zij dit graag wilde leren ging Richie haar de oude banjo halen die hem in 2003 werd gegeven.

Omdat Ionie gitaar kan spelen kon zij vrij snel en goed geluid maken dat inderdaad zeer aardig klonk.

Richie vroeg haar of zij de banjo wilde hebben en zij zei ja, voor ons allen zeer tevredenstelling, aardig om een nieuw huis voor de banjo met iemand te vinden wie het zal gebruiken.

Het was goed om Ionie iets te kunnen geven, vooral iets geven wat zij wilde; zij ging hier weg later gelukkig met haar nieuwe banjo.

Hoop dat zij straks wanneer zij meer op speeld dat zij de banjo een kee mee brengt en iets voor ons zal spelen.

Het bezoek van Ionie was zo goed voor mij, zij heeft mij en enorme boozst gegeven wat ik op dit ogenblik echt nodig heb.

Vergat om haar over mijn kleren te raadplegen, misschien zou zij de persoon kunnen zijn die mijn kleren aanpassen kan en hen gemakkelijker maken om in de rolstoel te dragen, ik zal haar dqe volgende keer vragen.



No comments: