Saturday, July 03, 2010

Een Feest Voor 12 Uren.

Wekte vanochtend en voelde meteen dat ik zeer nat was, bleek dat de katheter niet in de juiste plaats was en het lekte.

17 dagen nadat het de laatste keer gebeurde, is mijn katheter opnieuw uit gevallen, helaas hebben wij misschien de tekens vorige nacht gemist aangezien het zo heet was.

Denk dat mijn armen die met zweet druipen, een teken waren dat ik nodig naar het toilet moest gaan; in plaats daarvan, ontdekten wij dit om 5.30 uur vanochtend.

En wat een schok aangezien wij allebei niet konden slapen tot na 2 uur.

Dit was toe te schrijven aan het Fijnhout theater die buiten het spel op een grote scherm
zagen.

Het theater Fijnhout hun grote luidsprekers na buiten gezet en speelde oor verdovend saai muziek zodat ik onzer radio of TV niet kon horen.

Het feest ging door tot 6. 30 uur ,toen ik naar bed terugkeerde begonnen zij langzaam weg te gaan.

Het inhaleren van al dat tabak rook, maakte mij onwel en ik kreeg een afschuwelijke hoofdpijn en pijn in mijn rechte oor, en voelde mij claustrofobisch in de slaapkamer.

Het theater had hun grote luid sprekers buiten de deur tegenover mijn venster gezet zodat wij slechts hun hoorden, ik dacht dat het kort zou duren.

Ik was verkeerd de vieringen ging door tot 6.30 uur, toen wij uit de douche kwamen begonnen zij luid keel afscheid van elkaar te nemen.

Zij moeten drama studenten geweest zijn aangezien hun stemmen goed te horen waren.

Hun afscheid net als hun muziek was uiterst saai, dit was ook erg luid.

Gelukkig scheen ik snel opnieuw in slaap te vallen, zonder enige problemen, het eerste dat ik opnieuw hoorde was Spike die na binnen liep.

Voel lichtjes niet helemaal goed vandaag, niet erg verrassend na de gestoorde nacht, ondanks dat zal ik genieten van dit ogenblik.

No comments: