Saturday, July 10, 2010

Genieten Van Mijn Leven Met Mijn Schat Richie.











Giorgio De Chirico


http://en.wikipedia.org/wiki/Giorgio_de_Chirico


Gisteren was vreeslijk voor me aangezien door de hitte kon mijn wijsvinger niet goed kon functioneren.

Dit heeft het moeilijk gemaakt en tegenhield mij voor uren om mijn post te schrijven en dan beelden vinden en hen te uploaden.

Blogger scheen ook niet goed te werken door de hitte gisteren, want toen ik mijn beelden niet kon uploaden en mijn post bewaren.

Alles vergde veel tijd , elke klik met mijn wijsvinger duurde heel lang ben zo blij dat ondanks dat het zo frustrerend was dat ik mijn rust niet verloor.

Het was echt vreselijk om mij zo afgesneden van alles en iedereen te voelen, opeens kon ik niets doen behalve slechts mijn desktop bekijken meer kon ik niet doen.

Gelukkig kon ik op de radio icoon klikken en kon minstens het programma luisteren terwijl ik probeerde om de kranten te lezen, dit moest ik vrij snel stopen omdat ik de pagina continu afsloot.

Was een onplezierige ervaring ik hoop dat ik mijn wijsvinger kan gebruiken zo lang mogelijk, vreze het moment wanneer het definitief stopt.

Haat de gedachte dat ik niet meer met mijn mooie vrienden kan communiceren of mijn dagelijkse posten kan schrijven en geen deel maak van het leven op hddet internet.

Veronderstel dat op een punt het over zal zijn, en ik niet meer zal kunnen doen wat ik nu kan, had een smaak gisteren van hoe het voelt, werd verrast dat ik niet in paniek raakte.

Kon zien dat het geen zin had om overstuur te raken over iets dat ik niet kan veranderen.

Gisteren heeft mij getoond dat zelfs wanneer ik zeer verstoord was, dat ik nog keek hoe te werken en te genieten van wat ik kon.

Ik veronderstel dat de beste en enige manier voor me is in deze vreselijke situatie om het hoofd te bieden en het beste van alles te maken.

Dit houdt mij optimistisch en laat mij genietend van mijn leven met mijn schat Richie.

No comments: