Thursday, July 08, 2010

Een Goede Wedstrijd.













Leonora Carrington.

http://en.wikipedia.org/wiki/Leonora_Carrington

Zeer goed geslapen afgelopen nacht, tot de combinatie van een spasmes en hoesten en het lawaaierige omhoog hijsen van het leeg halen van de vuilnis containers mij wekte

Zodra ik wakker ben is er weinig kans om opnieuw in te slapen wanneer mijn armen zo veel spanning in hen hebben.

Zij zijn zo strak gevouwen over mijn borst, het enige wat ik kan doen is proberen om beetje bij beetje om de papegaai over mijn hoofd te pakken en vast te houden.

Zodra ik het kan vasthouden kan ik mijn armen uitrekken en eens uitgerekt kan ik mijn arm oefeningen doen en dan beweegt Richie mijn benen en doet mijn been massage.

Beiden zijn essentieel voor mijn routine en belangrijk om mijn bloed omloop goed te houden, en de Motomed is hier voor zeer belangrijk.

Zonder deze twee dingen zou Richie mijn benen dagelijks moeten inspuiten, ik verkies om in plaats daarvan elke dag de oefeningen doen.

Momenteel doe ik elke dag minstens 30 minuten been oefeningen en vaak meer en ook 10 minuten arm oefening.

Gisteren ging ik de straat op met Richie en de honden, ik zag Willes, helaas kon ik niet in de binnenplaats komen omdat de grond aanzienlijk is gezakt.

Ik droeg voor het eerst mijn kleurrijke jurk van Trinidad en het was erg fijn om het weer aan te hebben.

Was zeer speciaal dat Richie het gisteren aan trok, ben blij dat niemand het wilde toen ik had probeerde weg te geven.

Zeer blije dat Anne het niet wilde, zj dacht dat het een hippy jurk was, wat grappig aangezien het een zeer kleurrijke Trinidad batik jurk is.

Hoop dat ik op het terras van Willes kan zitten voor dat zij verhuisd op 31 Juli, wij zullen haar allebei haar enorm missen; zij is een prachtige vrouw en een goede buur vrouw.

Deze buurt zal haar missen, vooral de kinderen en kwetsbaar mensen zullen hun verdediger niet meer hier hebben.

Ben hoopvol om haar nieuwe huis te zien vóór het eind van de zomer en met haar op haar nieuw hofje zitten.

Het spel tussen Spanje v Duitsland was redelijk goed, Spanje heeft het zonder problemen gewonnen.

Deze zondag is de finale met Spanje v Nederland, ik hoop dat het een goede wedstrijd is en dat Nederland het wint, het leven hier zou zeer goed zijn als het Nederlandse team zal winnen.

No comments: