Monday, July 19, 2010

Kalm Blijven.












Montmatre, Paris, France.


Dag drie van in bed zijn de hele tijd, haat het maar moet kalm blijven wat nooit voor me gemakkelijk is geweest.

Ton had een lang weekend en zal pas morgen op het werk zijn, had contact met een collega van hem, ook zal zij hem vertellen wat is gebeurd wanneer zij hem in de ochtend ziet.

Richie zei dat het niet slechter is geworden in feite hij denkt dat het beter lijkt, hoopt het, wens dat het snel hielt en wij kunnen uitzoeken wat gebeurde om die oorzak te vinden.

Haat dat er geen aanwijzing zijn waarom het gebeurde, geen oorzaak is voor ons allebei zeer ongerust makend, vooral voor Richie, maakt mij over de rolstoel ongerust.

Hoop dat Ton heeft een idee over hoe het werd veroorzaakt, en hij kan het misschien doen aangezien dit zijn baan is, vandaag had ik fysiotherapie opnieuw in bed dat niet mijn favoriet plek is.

Richie en de honden zijn in het park, hoop dat zij een goede tijd hebben, schijnt dat Spike beter is, het zwemmen heeft kennelijk geholpen.

Morgen zal het heetste dag tot dusver zijn en ik ben in bed, heb heel veel gegromd erover en ook dat ik weer de hele tijd in bed ben.

Zaterdag was een goede dag heb een oude vriendin gezien en maakte een nieuwe op mijn Nederlandse blog en dat voelde zeer goed.

Zij wist niet of ik een reactie van een vreemde zou waarderen, ik vertelde haar ik was over de maan met haar reactie, ook aangezien mijn Nederlandse blog zeer weinig reacties krijgt.

Verteld haar ik was zeer gelukkig om nieuw iemand te ontmoeten en mijn blog was open zodat iedereen kon lezen en een reactie achterlaten.

Ben benieuwd of dit verklaart waarom ik zo weinig reacties op mijn Nederlandse blog krijg.

Grappig de schaarste van reacties op de Nederlanders, en toch zijn de Nederlandse lezers de tweede grootste groep bezoekers na de V.S. zijn.

In elk geval zal het mij niet tegenhouden om te schrijven aangezien ik dit blog hoofdzakelijk ben begonnen zodat kan ik mijn leven kon beschrijven met MS en zodat ik met andere bloggers kan communiceren.

Ik ga dit plaatsen en Richie voor THC vragen en ga dan de Archers luisteren op BBC Radio 4 en zal een poging doen om te ontspannen en genieten van de avond.

2 comments:

Anonymous said...

Beste Herrad,

Ik lees af en toe je blog. Mijn man heeft dezelfde problematiek (MS en decubitus). Nu is het weer mis. Ik wil je graag de suggestie doen om het Zit AdviesTeam te bezoeken van het RCA. Wellicht is het goed als meerdere disciplines kijken hoe je nu zit in je rolstoel, hoe lang je kan zitten en welke andere preventieve maategelen je nog kan nemen om de druk te ontlasten. Een revalidatiearts is ook onderdeel van zo'n team. DIe kan daar iets over zeggen. Misschien kan je dat voorleggen aan je huidige contact van het RCA.
In ieder geval veel sterkte en weer beterschap!

Herrad said...

Hi,
Bedankt voor je bezoek en reactie ben blij dat jij contact heb genomen.
Ook bedankt voor je advies morgen middag heb ik een thuis afspraak met mijn ergo van het RCA, ik zal het haar voorleggen .
Ton de wond verpleegkundige, van het RCA komt ochtends langs.
Fijne dag.
Liefs,
Herrad