Thursday, July 15, 2010

Genoot Van De Koele Temperatuur Vandaag.














Gareth's Fotos Van Wales.


Het was vorige nacht een gestoorde nacht, viel snel in slaap en zonder problemen maar wekte plotseling en voelde dat ik zeer vochtig en dacht dat ik in een pool van urine lag.

Heb Richie in paniek geroepen en hij kwam meteen en controleerde mijn katheter en vertelde mij dat alles goed was en niets was om mij ongerust te maken.

Kon nauwelijks geloven dat alles goed was, hoorde mezelf Richie opnieuw vragen of alles echt goed was, THC en Richie’s geruststelling liet mij spoedig weer inslapen.

Fijn te weten dat het zweet was en niets anders, de kalme manier van Richie die zo ruw uit zijn diepe slaap werd gewekt en het nieuws dat er geen lekkage van de katheter was plus THC deed de truc voor mij.

Vandaag begonnen zeer donker en koel en na middag begon het te heftig te regenen, tweemaal kwam een reusachtige zwarte wolk langs en maakte zich leeg.

Mensen op straat probeerden de regen te ontlopen met weinig succes, wat ik vreemd vond was dat niemand een regen jas of paraplu bij zich hadden op een duidelijke veranderlijke dag.

Amsterdam is altijd natter dan andere plaatsen aangezien het dicht bij het Ij is en niet zo ver weg van de zee.

Dat is ook de reden dat sneeuw niet vaak hier gebeurt en wanneer het sneeuwt is het gewoonlijk de volgende dag al gesmolten.

De winter van 2009 was een uitzondering; de sneeuw gebeurde op 20 tot 21 december het begin van de Winter en bleef tot ver in het Nieuwjaar.

De zon is net uit om 19.00 uur en de wolken zijn weg en er is weer blauwe hemel en het is ook onmiddellijk veel heter weer.

Was zeer gelukkig en genoot dat het koeler was vandaag, was even goed om niet slaap te zijn door de tijdelijke afwezigheid van 30 + temperaturen.

Hoopte mijn vingers zouden beter zijn vandaag en goed functioneren maar helaas was dit niet helemaal waar was, mijn wijsvinger is niet helemaal goed en nu is het opnieuw zeer heet.

Ga mij nu concentreren om te genieten van vanavond en Richie’s gezelschap zodra hij binnenkomt met het lekkere eten wat ik kan ruiken.

No comments: