Friday, July 23, 2010

Geen Slechte Nacht Gistern.



Bolivianse Kunst.


Niet een slechte nacht sliep tot de vroege ochtend, toen ik plotseling wakker werd en al de pijn opnieuw voelde, zodra ik bewust vroeg ik Richie voor thc.

Het werkte goed en ik sliep opnieuw voor en extra 3 uren,voelde mij beter voor de extra slaap.

Voelde opnieuw onmiddellijk toen ik de thc inhaleerde dat de pijn meer op de achtergrond ging wat fijn was.

Mijn pijn gaat niet totaal weg de thc helpt mij te ontspannen en verminderd mijn pijn aanzienlijk en maakt mij leven leefbaar..

Gisteren was er niet genoeg tijd na mijn douche geweest om mijn been oefeningen te doen op de Motomed alvorens mijn fysiotherapeut hier was dus deed Richie mij terug naar bed.

Na de sessie merkte ik mijn benen veel spasmes kreeg, één afschuwelijke spasmes een na het andere met nauwelijks een onderbreking, dacht dat het de gevolgen waren van het hete kleverige weer.

Later Richie heeft mij uit bed gehaald en in de douchestoel geplaatst en mij voor de Motomed gedaan en,mijn benen vast gebonden en ik deed 40 minuten been oefeningen.

Vier keer van 10 minuten en daarna werd ik terug in bed gezet en het was merkbaar dat ik geen spasmes..

Het was zo goed omdat mijn spasmes zeer krachtig waren, bonzend tegen de tafel over mijn bed en bewoog mijn laptop heel heeftig.

Hield mijn laptop vast bij elke spasmes omdat ik was bang dat mijn laptop van het tafeltje zou vallen

De Motomed is onschatbaar voor mij, het was vrij duur maar elke stuiver waard aangezien ik het elke dag gebruik.

Hoop dat ondanks dat ik mij zeer slap voel en mijn hand functie beperkt is dat het een fijne dag is.

Het kan altijd nog slechter kunnen zijn, blij dat gisteren weer voor mij nogmaals duidelijk heeft gemaakt dat het best is om in het ogenblik te leven, dat is de beste manier voor mij is.

Ben nu helemaal gestopt om voorspelingen te maken dit maakt het leven veel gemakkelijker voor mezelf en mijn schat Richie, het is veel prettiger zonder onodige stress.

No comments: