Monday, October 18, 2010

Happy Monday's.



Connor Maguire.
 

Onze huisarts, Dagma, doctor Van Wijngaarden riep ons rond 12.45 uur om mij te vertellen zij afspraken voor mij had met de uroloog.

Het vroegst dat zij kon krijgen was op 4 November, waar ik de uroloog spreek en het moment voor al mijn vragen.

De uroloog zal een scan  nemen om een idee te krijgen waar mijn blaas precsis is zodat er geen verrassingen zijn op de operatie dag 26 november is.

Jammer het niet kon gebeuren voor het concert in Paradiso op 17 november, ben zeker het goed zal gaan, op dit ogenblik zijn er geen problemen met de katheter wat briljant is.

Fijn om niet constante zorg over de katheter te hebben en of het langzaam uit zal glijden.

Vond dat één van de redenen wat het doet is als de katheter blijft hangen  wanneer mijn lange onderbroek of broek worden aangedaan en verwijderd.

Daarom heb ik Richie gevraagd om mijn benen niet meer op te tillen en ze te duwen tot mijn borst, want  de katheter begint dan te  bewegen en daarom ook uit te vallen.

Sinds Richie dit niet meer doet als deel van mijn morgen oefeningen is er geen problemen met de katheter.

Echt fijn om de afspraken in november te hebben, het  is uitstekend om de supra pubis katheter te krijgen en het eind van zorgen erover.
.




No comments: