Saturday, October 23, 2010

Een Verrassing Wakker Worden Vanochtend.



Giuseppe Verziano.                                                            

Onze goede vriendin Lin, van de Britsh General Stores kwam ,,langs om mij te bezoeken gisteren, het is altijd fijn haar zien.


Goed van Lin om na  het werk in haar winkel en laat blijven om haar administratie te doen.

Haar winkel is een bezoek waard voor die, de in Amsterdam wonen, en als je ooit Amsterdam bezoekt adviseer ik een bezoekt aan de mooie winkel van Lin.

Zeer goed geslapen wat zeer goed was, ben zelfs erin geslaagd opnieuw in slaap te vallen toen ik vroeg vanochtend wekte.

Vandaag begonnen heel anders dan ik het verwacht dat het zou beginen,  Richie kwam na mij toe om mij te kussen, alvorens mij THC te halen.

Toen hij de slaap kamer verliet probeerde ik mijn handen van onder het dekbed te halen, mijn linkerhand was erg moeilijk en kon niet makkelijk bewegen.

Probeerde om mijn linkerbeen te raken en dacht dat het koud aan voelde, raakte het  nog een keer aan en realiseerde dat ik vochtig was en dat ik in een pool van urine moest liggen.

Vertelde Richie toen hij binnen kwam met de THC voor mij, hij keek onder het dekbed en zei ik had gelijk.

Dus in plaats van een zacht begin aan de dag met thee drinken en babbelen en langzaam ontwaken Richie haalde mij meteen uit het bed en naar de badkamer.

Blij dat ik een afspraak met de uroloog op 4 November heb te spreken en 26 November voor de operatie in de polikliniek voor de supra pubis katheter.

Kan niet spoedig genoeg voor mij zijn, en vooral na de verrassing vanochtend, hoop dat zodra ik de nieuwe katheter heb dat die verrassingen een ding van het verleden zullen zijn.   



No comments: