Saturday, October 02, 2010

Genieten Van Vandaag.


Het is zeer goed om niet actief mij ongerust te maken over Spike en wat het bloedonderzoek ons op maandag middag zal vertellen.

Ben blij met mezelf voor mij niet ongerust maken en mijn leven laten overheersen en het weekend ruïneren.

Niet altijd gemakkelijk  om mij niet ongerust te maken, dat is één van de moeilijkste dingen, maar één van de beste dingen voor mij te doen.

Maakt het leven gemakkelijker en veel beter zo dan als ik totaal gestrest ben over elke mogelijkheid van wat misschien kon gebeuren.

MS heeft mij aangetoond dat mij ongerust maken over de toekomst geen goed idee is voor mij.

Het geeft mij slecht meer spanning en stress en is het laatste ding dat ik nodig heb, bij voorkeur wil ik geen stress in mijn leven hebben.

MS is reeds meer dan genoeg zonder dat ik mij ongerust maak, als ik  begin ongerust te maken is het moeilijk op te houden.

Moeilijk om alle aspecten niet te overwegen en alvorens ik het weet ben ik zeer gestressd, heb geleerd nu dat wanneer ik mij daarbij betrap stop ik onmiddellijk.
.
En ik hou meteen op; het heeft mijn leven veel beter gemaakt om niet ongerust te worden over dingen die nog zijn gebeurd.

Voor mij is het beter in dit ogenblik te blijven en mij niet over de toekomst druk te maken, dat is de beste optie voor mij.

Beter in plaats van mijn energie negatief te gebruiken kan ik positief zijn, net is de zon begonnen te schijnen ga dit op mijn blog zetten en van vandaag genieten.
                    




















No comments: