Thursday, October 07, 2010

Wednesday, Oktober 6 2010. Twee Soorten Weer In Een Dag.



Damien Hirst.

http://en.wikipedia.org/wiki/Damien_Hirst

Vreemd weer vandaag, het begon met glimp van zon, alhoewel het niet de helderste van dagen was het toch prettig.
 Richie vertelde mij dat het mild weer was, ondanks dat het  niet zo lijkt; wat goed nieuws voor het uitgaan was, helaas begon het te regenen en goot toen neer voor enkele ogenblikken.

Maakte mij niet ongerust over want morgen is een andere dag, een andere dag een andere kanssen, en de weervoorspelling zegt dat het mild en droog zal zijn.

Voor mijn brunch had ik ansjovis pate op toost, Richie deed ansjovis met rode paprika, knoflook, olijfolie en hete pepersaus in de blender.

Richie maakte ook een heerlijke lasagna voor vanavond voor ons eten, dat was smakelijk en licht eten.

Morgen zal Wilma van Wi-Care hier zijn om 12 u 's middags om mij te meten voor mijn regen cape, verheug mij op haar bezoek.  

Welke kleuren heeft zij en wat ge ik kiezen, hoop dat ik een cape krijg met een vacht voering die in de zomer kan worden verwijderd.

Dat zou goed zijn aangezien het  hier in Amsterdam zoveel regent, zodat ik een cape hard nodig heb het hele jaar door.

Werkelijk opgewekt over de afspraakj met Wilma, het is goede pret om over kleuren en materialen vandaag te speculeren.

Vanmiddag en avond zijn zeer prettig, fijn om  tijd met Richie en de homden door te brengen.

Ondanks de pijn en dat Richie mij in bed en mijn voeten regelmatig moet verplaatsen wegens krampen en spasmes, voel ik mij vrij goed vandaag en ook vrolijk.

No comments: