Thursday, October 07, 2010

Fijne Bezoek Aan De Markt.



 


Op De Markt

Het is vandaag een goede dag, had een afspraak met Wilma van Wi-Care om 12.00 uur wat zeer goed ging.

Zij bracht één van hun regen capes met haar om te zien of het mij paste en het was een perfecte pas.

Dan toonde zij mij de kleuren en ik koos pars, het word spoedig gemaakt en ik zou het in drie weken tijd hebben.     
              
Wat briljant zal zijn aangezien het regen achtige herfst weer nu schijnt begonnen te zijn en ik moet goed voor uitgerust worden.

 Ik ben niet van plan om in onweer uit te gaan, maar als ik goed beschermd ben kan ik uitgaan wanneer het niet zo aardig weer is.

Vanmiddag was het weer niet zo zonnig zoals in de ochtend maar aangezien het droog  was  gingen Richie en  ik naar de markt.

Mijn eerste keer na twee jaar en bijna twee maanden, was heerlijk rond te rollen op mijn favoriete markt, de Tien Cate markt.

Het was fijn om daar te zijn, vlak voor wij bij de markt waren zagen wij  Marianne, die verrast en blij was om ons buiten op straat te zien.

Zij had ons snel bezoekt om 14.15 vóór mijn fysiotherapie afspraak met Mathilde, om een cadeau van haar reis naar Vietnam te brengen.

Marianne had echt niet verwacht om mij op de Kinkerstraat te zien; het was een genoegen om te zien hoe opgetogen zij was mij daar te zien.

Niet zo opgetogen als ik om op de markt te zijn speciale na zo lange tijd,  het was een echt briljant uitje vandaag met mijn schat Richie.

De eerste van vele uitjes naar de markt en hopelijk ook andere plekken over niet al te lange tijd.

Hopelijk één van veel meer zeer gelukkige dagen nog komen.

No comments: