Tuesday, October 19, 2010

Nat En Koude Oktober Dinsdag.



Marcel Duchamp.

 http://en.wikipedia.org/wiki/Marcel_Duchamp

Gietend met regen de hele dag vandaag, zeer donker en saaie dag, jammer want het weer was  zeer zonnig, typisch mooi vroege herfst weer geweest.

Mooi oktober dagen, ik hou van de zonnige koele dagen, jammer dat op het eind van deze maand de klok terug gaat naar wintertijd.

Ben altijd van mening dat ik van de schoonheid van dit tijd van jaar door de terug draaien van de klokken word geroofd.

Maak mij dit jaar niet ongerust over het koude weer, omdat ik goede warme kleding heb gekocht en zodra de regen cape klaar is, heb ik alles om het winter weer het hoofd te bieden.

Nu schijnt mijn lichaam al gewend te zijn aan het koude weer en ik vind dat mijn armen en handen vrij goed werken, dat is goed om te zien en te voelen.

Morgen zullen wij bezoekers van Duitsland krijgen, onze goede vriendin Antje en  haar dochter Ira komen langs voor de middag.

Zeer goed om Antje weer te zien opnieuw, verheug mij enorm op haar bezoek, zij bezoekt ons elk jaar rond deze tijd.

Blij om Antje morgen te zien, ontmoette haar in 1993 toen ik probeerde om een plaats bij de Universiteit van Middlesex  te krijgen, om voor een BA n Criminologie te studeren.

Helaas kreeg  zij geen plaats bij een Engelse universiteit om geneeskunde te studeren, wij hadden allen dat gehoopt; in plaats daarvan werd haar een plaats bij de Universiteit van Berlijn aangeboden

Het belangrijkste ding is dat wij zijn in contact gebleven zijn, altijd een goed idee speciale met goede vrienden zoals Antje is.

Verheugt mij werkelijk  enorm op morgen, ga van elk ogenblik genieten.


No comments: