Friday, October 22, 2010

Ontspannen Vrijdag.




Vandaag was een aardige rustige en ontspannen dag, die voor mij zeer prettig was; deed niet veel toen ik mijn laptop had vanochtend.

Heb radio geluisterd, in de ochtenden zijn er goede verhalen en hoorspelen op BBC Radio 4 , heb van hen laatst veel van genoten.

Fijn om hoorspelen te herontdekken en verhalen, zij geven mij veel plezier en wil weer audio boeken luisteren.

Wat ik werkelijk wil doen is  naar een boekhandel gaan en zoeken naar nieuwe auteurs en nieuwe boeken, maar helaas werken mijn handen niet meer goed genoeg om boeken te lezen.

Jammer aangezien ik hield van regelmatig naar boekhandels gaan en  nieuwe boeken kopen en ze snel lezen met groot plezier.

Het was een aardige dag ondanks dat het zeer veranderlijk weer was; gelukkig kwamen de handschoenen zonder vingers aan in de post, die ik op EBay heb gekocht.

Zij zijn zeer goed, en houden mijn handen aardig warm, het is een prettige verandering om geen ijzige koude handen te hebben zoals ik gewoonlijk heb.

De enige tijd waar mijn handen niet als ijs zijn is in de zomer wanneer het warm is, zodra het weer koelt, dan zijn mijn handen weer koud.

Deze zomer was te kort; wij hadden drie weken van hitte zomer, het was  zomer van 28 Juni tot 18 Juli  en toen is het koel en zeer nat geworden.

Nu is het koude herfstweer,  hoop om warm en behaaglijk in mijn fleece truien, jasjes en handschoenen te genieten van deze winter.




No comments: