Saturday, October 16, 2010

Thursday, 15,October. Een Ontspannen Dag.



Pursuit of Happiness 1997
From "South Carolina" Series

Kristina Pardue.
Abstract, surreal, expressionist artist.

Vorige nacht goed geslapen, na de ongelooflijk  vermoeide dag gisteren met twee software nerds van RTD Het Dorp.

De afspraak begon met een klap toen één van de mensen beweerde dat desondanks dat ik  een nieuw bed spoedig krijg, dat ik het o.k. had gegeven hun om het apparaat aan het bed toe te bevestigen.

Toen ik zei dat had ik niet niet gedaan, vertelde hij me dat die niet waar was aangezien zijn collega hem het had verteld.

Ik zei dat er geen communicatie over het bed was geweest, niet tot zij het hadden gedaan, toen zij hier kwamen gingen zij naar  de slaapkamer zonder ons iets te vertellen.

Ik vertelde hen zodra ik het wist dat zij het bed hadden gedaan, dat ik een nieuw bed kreeg; dit was toen hij mijn college blad haalde, om gaten te boren gaten daarin voor de IPaq.

Dit was zelfs nadat ik hem had verteld dat ik het slechts te leen had.

Hij negeerde me en boorde vier gaten in het perspex; Harm van Welzorg die de volgende dag langs kwam was zeer geërgerdl over dit.

Gelukkig was Johanneke, mijn ergotherapeut hier geweest voor een uur van 10.00 tot 11.00 en zij hebben samen mijn lijst bekeken dat nodig aanpassingen had.

Goed zij hier was aangezien het vrij onplezierig werd toen mij werd verteld dat ik loog, en ik zei dat het de collega was die leugen vertelde.

Jammer dat ik geen steun van Joohanneke kreeg over het verwijt van leugens.

Richie heeft enorm geholpen door de man en ons, eraan te herinneren dat hij daar was voor zaken, en zou goed zijn om nu verder te gaan.

Goed dat zij weggingen om 15.00 en wij konden ontspannen nadat zij hier waren voor vijf uren.

Vandaag was in tegenstelling een zeer ontspannen en prettige dag.























No comments: